לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
קרן

תביעה יצוגיית כנגד הוט בגין הטרדות טלפוניות

שלום רב, האם ניתן להגיש תביעה יצוגית כנגד הוט לגבי הנושא הבא: כשמתקשרים לברר אצלם מחירים, הם מתקשרים פעמיים ביום כדי להציע לך דברים חדשים ולנסות לשכנע אותך(כרגע במשך שבוע והזרוע עוד נטויה). יש להם מספר מוקדים טלפוניים שאינם מסונכרנים זה עם זה ואם אתה אומר למוקד אחד שאינך מעוניין מוקד אחר מתקשר אלייך. אני מאוד סובלת מזה ומרגישה חסרת אונים. כל תחינותיי שיפסיקו להתקשר אליי לא עוזרים. מה אפשר לעשות כנגד זה? אם תביעה יצוגית אינה פיתרון, מי ממונה על הוט שאפשר להתלונן על כך שהם יודעים את מספר הטלפון שלי ואת שמי מבלי שהשארתי להם אותו כשהתקשרתי? תודה, קרן.

אריאלה

הטרדות אין סופיות בטל.

קרן

שלום ליועצים בפורום, אשמח לקבל תשובה (אתמול הטרידו אותי 3 פעמים והיום בבוקר זה נמשך). תודה, קרן.

עו"ד נועם צוקר

קרן שלום על מנת להגיש ייצוגית בעניין זה יהיה צורך להוכיח שמדובר בתופעה של ממש לאורך זמן. אני מציע שבשלב ראשון תפני להוט בכתב וכן לארגונים כמו אמון הציבור או המועצה הישראלית לצרכנות. בברכה,

תומר אפלדורף, עו"ד ומגשר

תביעה ייצוגית הוגשה בעניין. http://elyon1.court.gov.il/heb/tovanot_y/3861b.pdf

יוסי ארבל

שלום, גם אני סובל מאותה בעייה. התנתקתי ומאז לא מפסיקים להטריד אותי. האם כדאי אולי להגיש תלונה במשטרה נגד הטרדה ? כמה זמן יכולה לקחת תלונה במשטרה ? אשמח לקבל פרטים לגבי השתתפות בתובענה הייצוגית. בברכה, יוסי ארבל yosarbel@gmail.com

יניב

אין שום טעם בלנסות להגיש תלונה במשטרה ! הלכתי לפני כחודשיים להגיש תלונה במשטרה אך הם לא פתחו תלונה - הם לא מתעסקים עם זה והפנו אותי להגיש תביעה . ראוי לציין שהשוטרת שקיבלה אותי חצרה איתם קשר אך כמובן שזה לא הועיל - עדיין מטרידים אותי ..... יניב

דביר עפרוני

אהלן לאחרונה גם אני סובל מהטרדות רבות מצד חברת הוט בנסיון להחזיר אותי אליהם יש לי תיעוד (שיחות, SMS , ועל הוול שלהם ) שהם מודעים להטרדה ומתנצלים אבל ממשיכים בשלהם . אשמח לקחת חלק בתביעה כנגד חברת הוט .

יונתן

גם סובל מהנבלות האלו . איך מצטרפים לתביעה ? הם מכירים את התופעה אבל מתנצלים על זה שהם חייבים להתקשר , 4-5 שיחות ביום : השכמה , צהריים טובים , בתיאבון , ערב טוב , לילה טוב ... ממש כאילו התחתנתי עם המוקד שלהם , אני שוקל להחליף מספר טלפון!!

דניאל

אני מעוניין גם להצטרף לתביעה. אני מצרף לפה את החוויה שעברתי איתם היום, אמנם זה התחיל מלפני יום-יומים(פורסם בפייסבוק בדפי: הוט, הוט-שירות לקוחות, אמון הציבור, משרד התקשורת והמועצה הישראלית לצרכנות): הוט היקרים, לפני שאני מגיש תלונה במשטרה/תובע אותכם/ מעביר את כל ההקלטות של השיחות שלי עם נציגיכם לחדשות ערוץ 2 אנא הפסיקו כבר את ההטרדות בטל'!!!! מאז שביררתי אצלכם לגבי חבילת טריפל הנציגים שלכם לא מפסיקים להתקשר ולשאול אותי האם אני מעוניין הצטרף וכו'. היום התקשרו אליי שלוש פעמים בהפרשים של חצי-שעה/שעה ומתוך השלוש פעמים זאת הייתה אותה נציגה!!! אחרי בירור שעשיתי עם עובדת לשעבר שלכם שכמובן לא אחשוף את שמה התברר לי שאתם מעבירים דו"ח לכל הנציגים שלכם בכל האגפים(לקוחות קיימים, חדשים, הוט-נט וכו') על אנשים שמעוניינים להצטרף לחבילות טריפל בלי תיעוד ממוחשב וזה גורם לכך שנציג מתקשר אליי והוא בכלל לא יודע שהתקשרו אליי לפני כמה דקות על אותו נושא, פשוט חוצפה שאין לתאר!! מה אנחנו מדינת עולם שלישית? מה זו החוצפה הזאת? למה אתם עושים דבר כזה? מה יוצא לכם מזה? שיתבעו אותכם בסוף? זה דבר אסור ולא חוקי שלא היה קורה בשום מדינה מתוקנת אחרת בעולם אך משום מה אני לא מתפלא שזה קורה פה...אני מבקש ממכם להפסיק עם השיטה הקדחנית המגעילה הזאת שמה שהיא יוצרת זה רק צרות לחברה שלכם ולא יותר מזה. אני בהלם שאתם פועלים בצורה כזאת. אם משרד התקשורת ידע על זה אתם תקבלו קנס רציני. אני מקווה שזו פעם אחרונה שאני מקבל ממכם שיחת טל' בנוגע להצטרפות ואני מקווה בשבילכם שאתם מפסיקים עם השיטת הטרדות המזוויעה הזאת שיוצרת רק עויינות כלפיכם ולא יותר. מעבר לזה שזה לא חוקי אתם עוברים על הקוד הכי מוסרי אצלכם באמנת השירות!! אני בטוח שמשרד התקשורת, המועצה הישראלית לצרכנות ואמון הציבור וכו' יהיו בהלם מהסיפור הזה. אני מבקש מכם להפסיק עם הנוהל המתועב הזה של ההטרדות מיד ולתדרך את הנציגים שלכם לתעד כל שיחה כמו כל חברת שירות מתוקנת!! אז אנא ממכם לפני שהמצב יהיה גרוע יותר תפסיקו לעשות את זה ללקוחות. בברכה, דניאל.

זוהר

היי עו"ד תומר. קראתי את מסמך התביעה ייצוגית. למרות שאינני מבין בעניינים משפטיים נראה שעשיתם עבודה מקיפה ועניינית - יישר כח! גם אני סובל מהטרדות מחברת הוט ואף התחלתי להקליט את כל השיחות הנכנסות מהם בהם אני מקפיד ודורש כי יפסיקו להטריד אותי. אני סבור כי חברה דורסנית ובריונית כמו הוט לא תירתע מצרכן פשוט כמוני. כיצד ניתן להצטרף לתביעה אותה יזמת? תודה, זוהר zohardv@walla.com

דן שמשוני

עו"ד תומר, אשמח לקבל פרטים איך ניתן להצטרף לתביעה הייצוגית. התנתקתי לפני חצי שנה מ"הוט". מאז לא מפסיקים להתקשר בהצעות, לפעמים 8 או 9 פעמים בשבוע, למרות שפניתי כבר לכל העולם - לשירות לקוחות של "הוט", לנציגת פניות הציבור, למועצה לצרכנות. בברכה דן שמשוני

שלום קרן,

אנא שלחי אלינו את פרטי המנוי שלך, כולל המספרים מהם מתקשרים אלייך ומספר הנייד שלך למייל בכתובת hot.socialmedia@hot.net.il ואשמח לטפל בנושא בהקדם. בברכה, שחר.

ליאור אביבי

אנא הצילו גם אני תחת אותה מתקפה. מה עושים

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות