לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מירב כהן מסרנו

מכשיר סמסונג גלקסי 3 במסגרת אחריות

שלום רב. מבקשת תשובה דחופה. ברשותי סמסונג גלקסי 3 שרכשתי בחנות בתל אביב באפריל 13. המכשיר נתקע בהפעלתו והוא נמצא בתיקון בחנות כבר חודש. בהתחלה המוכר אמר שהוא מסר אותו לחברה אך הבעיה היא במודם והם לא מחליפים מודמים ואז המכשיר חזר אליו. הוא אמר שהוא ינסה לתקן. לפני שבוע אמר שהצליח לתקן על ידי הלחמה ואמר שהתיקון כרוך ב 600 שח. אני לא מבינה איך זה יתכן שמכשיר במסגרת אחריות הוא מבקש תשלום שגם לא טרח ליידע אותי לפני זה. באחת השיחות שלי איתו טען שגם הפלנו את המכשיר ויש לו הוכחה. דבר שלא נכון בעליל. מחר אני אמורה לקחת את הטלפון ואני לא יודעת מה לעשות. אני לא מוכנה לשלם שקל למכשיר שקניתי ב 2000 שח ובמסגרת אחריות. נא תשובתך המהירה. מה החוק אומר.

עו"ד רענן בשן

שלום מירב ותודה על פנייתך. יש לבדוק את היקף אחריות המוצר שרכשת ואת רכיבי האחריות בהתאם לתקלה שדווחה בכדי להשיב לפנייתך. בברכה, משרד עו"ד רענן בשן

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות