משפטי– זאפ
משפטיחוות דעת מומחה לבית משפט
מעטפת – ייעוץ זוגי וגישור

מעטפת – ייעוץ זוגי וגישור

  • 133, אשקלון
  • גישור
  • עברית

מירב (כחלון) הקמון מגשרת משפחתית ואזרחית מוסמכת ובעלת תואר שני ביישוב סכסוכים. מירב מתמחה בניהול ויישוב סכסוכים בינאישיים ומאמינה בכוחה של התקשורת, למציאת שפה משותפת ולגשר על פערים. בקביעת יעדים ברורים ובפתרונות חדשניים, מירב משפיעה על ציבור רחב לפעול למען שלום והסכמה.

אודות המשרד

כתושבת אשקלון ובעקבות השינויים המשמעותיים שחוויתי בחיים המקצועיים והאישיים שלי, יחד עם שנים של התמחות בייעוץ וגישור, יצרו אצלי יכולת ייחודית להתמודד עם קונפליקטים ולפצח אותם. אני מאמינה שגם בתוך הסכסוכים המורכבים ביותר, אפשר למצוא את ערך החברות החבוי בתוך הקשר הזוגי ולהביא לזרימת תקשורת טובה ומחודשת.

 

הגישה שפיתחתי, בה כללתי את העבודה, המחקר והניסיון שצברתי במהלך שנים, מתמקדת באיתור צרכים של זוגות הנמצאים במשבר זוגי או על סף גירושין ומתמודדים עם מצבי לחץ מתמשכים. אני מחפשת להעניק לבני הזוג הכלים להבין את עצם הסכסוך, להכיר בחלקם בו ולקחת אחריות על שינויו.

בתחום הייעוץ והטיפול הזוגי - אני מציעה גישה מבוססת תקשורת מקרבת, המאפשרת שיחה ושיתוף פעולה אפילו במצבים מתוחים, תוך התמקדות בהבנת הצרכים העמוקים ובהחזרת השמחה והאמון לקשר.

במסגרת גישור גירושין - המטרה שלי היא, לעזור לזוגות להתגרש תוך שמירה על הקשר המשפחתי, על ידי גישה מקרבת לקבלת אחריות הדדית לעתיד, ליווי הזוג צעד אחר צעד ליצירת הסכם ממקום של שיתוף ובחירה.

בתחום הגישור האזרחי - אני מפצחת קונפליקטים דרך הגישה של דיאלוג ומשא ומתן מונחה, כדי להגיע לפתרון מוסכם שאינו דורש התערבות של בית המשפט.

שירות במס' שפות (1+)

תחומי עיסוק

  • גישור