שינויי באופי העבודה
שלום רב אשמח לדעת האם זה חוקי להכריח אותי לעסוק בהנהלת חשבונות במקום עבודתי כאשר אין לי שום ידע וניסיון וכלל לא למדתי ניהול חשבונות. יש לציין כי בתחילת עבודתי נאמר לי שבמשרד בו אעבוד ישנה מנהלת חשבונות וכלל לא אעסוק בכך וכעת בעקבות שינויים מערכתיים נאמר לי כי כל נושא הנהלת החשבונות עובר אליי. אשמח לתשובה בנושא. תודה

אם אין לך ידע בהנהלת חשבונות, אין לך כל מחויבות לעסוק בדבר שאינך כשירה. אם המעסיק מחייב אותך - כתבי לו שאינך אחראית לכל נזק אשר ייגרם נוכח אי הבנת נושא הנהלת חשבונות.
שאלות נפוצות:
הודעה מוקדמת לפני התפטרות
מאיה22
חתימה חוזה העסקה דיגיטלי
תומרי