לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ליאת מ

שינויי באופי העבודה

שלום רב אשמח לדעת האם זה חוקי להכריח אותי לעסוק בהנהלת חשבונות במקום עבודתי כאשר אין לי שום ידע וניסיון וכלל לא למדתי ניהול חשבונות. יש לציין כי בתחילת עבודתי נאמר לי שבמשרד בו אעבוד ישנה מנהלת חשבונות וכלל לא אעסוק בכך וכעת בעקבות שינויים מערכתיים נאמר לי כי כל נושא הנהלת החשבונות עובר אליי. אשמח לתשובה בנושא. תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד אורנה שמריהו

אם אין לך ידע בהנהלת חשבונות, אין לך כל מחויבות לעסוק בדבר שאינך כשירה. אם המעסיק מחייב אותך - כתבי לו שאינך אחראית לכל נזק אשר ייגרם נוכח אי הבנת נושא הנהלת חשבונות.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דיני עבודה