חוזה עם חברת תקשורת בעיה
יש לי מנויי בשירותים טלפוניה ואינטרנט עם חברה. אין לי כל חוב, הכל משולם באשראי. צלצלתי לשנות תוכנית, נאמר לי שהמנוי חסום, הוא בתביעה אצל עורך דין. לא מוכנים למסור על מה החוב, באיזה מנוי, כלום. אין לי כל חוב. לא מוסרים מידע, לא קיבלתי כל מכתב, אבל לא ניתן לטפל במנוי. האם זה מצב הגיוני, נאמר שזה חוב על מנוי מלפני שנים, כאשר לא היה ולא נברא. לא מוכנים להגיד שום פרט בטלפון, רק על ידי עורך הדין. לא קיבלתי כל דרישה או הודעה על חוב, בשום נושא מהם. מדוע לא מחוייבים למסור מידע, כיוון שאיני חייב יש לי חשבוניות רצופות. האם לדעתך צריך להמתין שעורך הדין ישלח מכתב מפורט מה החוב בכתב! לטענתם זה כבר חצי שנה! המנוי חסום. או שצריך לפנות בלי שיש בידי כל מידע ראשוני וכאמור איני חייב להם כלום. כעת אני מפסיד כסף שתעריפי המנוי לא ניתן לשינוי בתוכנית אחרת. הפקידה אומרת זה בטיפול עורך דין וזהו, לא מוכנה לדבר או למסור מידע כלשהו ממה נוצר החוב, צה הסכום ממתי וכו', זו חברה גדולה, מה ניתן לעשות במצב כזה?
הם צריכים לתת לך מידע. אתה יכול לשלוח מייל לניתוק השירות בפקס וזהו.
שלחתי להם הודעה, אמרו שזה לא ישנה כלום, כי זה בטיפול אצל עורך דין. ממשיכים לגבות כסף בכרטיס אשראי, ומסרבים לתת מידע, יש עשרות שיחות ממשרד עורכי הדין שלהם, כלום לא עוזר. אני קצת בהלם מהטירוף הזה שמשרד עורכי דין מתקשר כל הזמן. ההגיון אומר לנסות לדבר ולהבין, אבל אין עם מי, מצד שני, לא שולחים שום מכתב ברור, האם לדעתך להגיב בכתב, או להמתין למכתב רשום מהם כדי להבין מה הם רוצים ממני. הרי אם יש חוב לדעתם יכלו לחייב באשראי שלי, נראה שהמשרד עורכי דין שלהם עובד בכח למצוא תביעות. אחרת אין הסבר. המטרה שלי היא להגיע לסיום עם פתרון, לא להתנתק ואז לקבל המשך של הבעיה בגלל נתק. מה עוד ניתן לעשות? הרבה תודה.