חוזה שירות עם חברת גז
יש לדירתנו 2 בלוני גז מהרבה שנים, שנמצאים על הגג כך גם לשכיננו. אנחנו משתמשים בגז רק בחורף לכן ההזמנה מאוד רחוקה בין בלון לבלון. שכננו מזמינים יותר, הבלונים צמודים באותו מקום בגג. הם מקבלים שוטף, אנחנו בי-שנו להזמין בלון, החברה ידועה, אמרה שבגלל שיש מרחק בין ההזמנות רב, הם החליטו לא לספק לנו גז, וזה עילה לא להעלות על הגג, דבר שמעולם לא עלה, כביכול מהצלים ריחוק בין הזמנות הבלונים, אנינו מהויים כדין, לא ביטלנו את הסכם בשירות איתם, מעולם, הבלונים שלהם. בתקנות קראתי שעתוב שבלונים מלפני שנת 2000 חוקים על הגג ולא ניתן לחייב להוריד אותם. מה צריך לעשות? זה הפרת חוזה ממש. כדאי לשלוח הזמנה ולשלם, ולבמתין שיסרבו? מזה אומרת שמנהל החליט לנצל הזדמנות ולא לספק גז לגג כי יש מרחק זמן בהזמנות, האם לא מה שקובע זה ההסכם שהיה נהוג עד כה? מה הדרך הטובה ביותר לכפות עליהם לספק גז כפי שמתחייב. השכנים מקבלים גז כרגיל. !!! המנהל אמר כן להם כן לכם לא!!!!
ראשית, תמיד ניתן להחליף חברת גז. שנית, בצע הזמנה במוקד ההזמנות של החברה והמתן לשירות. ככל והנך מתעקש לקבל שירות מחברה ספיציפית זו כתוב להם מכתב על אי קבלת שירות ודרישה לפיצוי.