המסמכים אליהם קרן פנסיה צריכה להתייחס בוועדותיה
ועדה של קרן פנסיה היתה צריכה לקבוע נכות רטרואקטיבית אחורה, משנת 2005 ואילך. הקרן קיימה 2 וועדות לצורך כך: ועדה1- בה נקעה הנכות עד לשנת 2012 ונתבקשו מסמכים נוספים מהעמית- שהועברו לקרן ועדה2- בה נקבעה הנכות עד לשנת 2016 ונתבקשו מסמכים נוספים מהעמית- שהועברו לקרן ועדה 3- אשר אמורה לקבוע הנכות לגבי העתיד ועדיין לא נתנה החלטתה שאלתי היא: מה הכללים לגבי ציון המסמכים הרפואיים (שעמדו לרשות הועדה) בכל ועדה וועדה? 1) האם הקרן מחוייבת בכל ועדה וועדה לציין ברשימת המסמכים שעמדו לרשותה, את מלוא המסמכים וחוות הדעת שהועברו אליה במהלך הוועדות השונות? קרי האם בועדה ה3 הקרן מחוייבת לציין ברשימת המסמכים שעמדו לרשותה, גם את חוו"ד שהועברה אליה בהתחלה -טרם קיום הועדה ה1 ? (אציין שחוו"ד זו נותנת הערכה לצמיתות ולכן יש לה חשיבות) 2) או שהקרן בכל ועדה מחדש מציינת רק את רשימת המסמכים החדשים שהעמית הוסיף על פי בקשת הקרן או מיוזמתו?
הם צריכים לציין את כל המסמכים שעמדו לעיונם ואשר הם עשו בהם שימוש