לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
משה

מחיקת מידע בתיקון מכשיר

שלום ! יש לי מכשיר מסוג סוני-אריקסון המבוטח כבר כמה שנים בסלקום. המכשיר הוא מסוג סליידר ויש לי בו תקלה שחוזרת כל כמה זמן שגורמת לכך שיש נתק בין שני חלקי הסליידר. מדובר בכבל קרוע בתוך המכשיר שדורש החלפה. סלקום, כנוהל (כך גיליתי בפעם האחרונה במרכז השירות) מוחקת את כל זיכרון המכשיר כאשר היא מקבלת אותו לתיקון. היא אינה מאפשרת לתת מכשיר לתיקון ללא חתימה על הסכמה למחיקת זיכרון המכשיר. לא מעניין אותה שהבעיה במכשיר היא פיזית, מבחינתם הנוהל הוא למחוק וזהו, גם אם אני אגיע עם מסך שבור - הם עדיין ימחקו לי את זיכרון המכשיר. אף על פי שיש לי גיבוי למכשיר, הבעיה אינה מאפשרת לי לגבות אותו לפני שאני מוסר אותו לתיקון, וסלקום לא מאפשרים לי לתקן אותו בלי למחוק את הזיכרון. האם יש לי עילה לתביעה נגדם בגין אי יכולת לממש את הביטוח על המכשיר ? אני משלם להם למעלה מ3 שנים ביטוח וכאשר אני רוצה לממש אותו אני לא יכול בלי לפגוע במידע שעליו.מצידי אני מוכן שיביאו לי את הכבל עצמו ואני אחליף, אך כמובן שאין עם מי לדבר שם. בעבר המעבדות ישבו בסניפים והיה ניתן לדבר ישירות עם הטכנאים, אך כיום המכשירים נשלחים למעבדת סלקום בנתניה ואין שום אופציה לבקש שלא ימחקו את הזיכרון. יצויין שבחברת הבת של סלקום כגון דינמיקה סלולר, יש אפשרות לתקן ללא מחיקה של הזיכרון. תודה !

עו"ד נבו למפל

שלום משה. בהחלט מקומם. לאור הכתוב נראה כי יתכן ואכן קיימת בעיה בהתנהלותה של חברת הסלולר. המלצתי הינה כי תפנה בכתב את החברה ודרוש את תיקון המכשיר ללא מחיקה או לחילופין פתרונות אחרים לסוגיה. במידה ותגובת החברה לא תהייה לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לברור טענותיך. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר