אי תיקון מכשיר באחריות.
שלום. לפני חודש שמתי את המכשיר של ההורים שלי שנרכש באחת הסניפים הנקודה האדומה לתיקון(המכשיר נרכש באוקטובר והוא באחריות), יש לציין שהמכשיר לא נפל ולא היה במים וזו בעיה במיקרופון מהיום הראשון של הרכישה. אחרי 3 שבועות שהתקשרתי כמה פעמים למוקד הארצי שלהם וביקור בסניף עצמו התקשרו אליי מהמעבדה ואמרו שאין להם יכולת להשיג את החלק שצריך להחליף והם שולחים אותו כך בלי לתקן(אמרו שיכול לקחת חודשיים-שלוש עד שיגיע החלק) יש לציין כשהובא המכשיר לסניף פעם ראשונה לתיקון לא דאגו אפילו לתת מכשיר חילופי הטענה שאין.... אשמח לדעת אם אני יכול לתבוע את החברה. תודה
שלום איליה לאור ובהתאם לכתוב, המלצתי הינה כי ראשית תפנה במכתב בדואר רשום אל החנות ופרט את נסיבות המקרה. במידה ותגובת החנות לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות בין היתר לאור כך שלפי טענתך, מכשירך לא תוקן על אף האחריות, לאור הזמן שהמכשיר שהה בחנות ולאור כך שלא קיבלת מכשיר חלופי. בהצלחה