חבילת שיחות חול אורנג' פספורט - הטעית לקוח
שלום, בנסיעותי לחול במסגרת עבודה(4-8)פעמים בשנה, אני רוכש בקביעות, באתר של אורנג, חבילת "אורנג פספורט, ב170 ש"ח. חבילה זאת מקנה לי שיחות/סמסים במחיר מוזל. חבילה זאת תקפה ל30 יום מיום הרכישה.אני רוכש את החבילה מהאתר של אורנג, יום-יומיים לפני הנסיעה. תהליך הרכישה הוא אינטראקטיבי, שבו אני מכניס נתוני זהוי שלי, ומקבל הוראות ואשור מהאתר של אורנג. עשיתי זאת המון פעמים בשנים האחרונות. ב12.1.2014 רכשתי חבילה של אורנג פספורט 170 ש"ח, חזרתי לארץ אחרי 10 ימים. ב9.2.2014 רכשתי חבילה דומה של אורנג פספורט ב170 ש"ח, באותה שיטה כפי שעשיתי המון פעמים, מילאתי את כל הנתונים, קבלתי במהלך הרכישה, קודים לזהוי לסלולרי שלי והכל עבר כרגיל. נסעתי לחול ב9.2.2014 עד 16.2בידיעה שאני משתמש בחבילת חול שרכשתי. אבל- קבלתי חיוב של 2000ש"ח נוספים לחשבון הבא שלי. מתברר שאי אפשר לעשות תכנית חדשה כל עוד תכנית הקודמת פעילה. היות והתכנית שרכשתי ב12.1.2014 הסתיימה רק ב12.2.2014, אז התכנית שרכשתי ב9.2.2014 למעשה לא נכנסה לתוקף ! זאת הטעיה- הוטעיתי כאשר כל מהלך רכישת התכנית היה רגיל, עם אותם השאלות/תשובות וקבלתי סמסים לסלולרי שלי שמאשרים את הרכישה. לצערי לא שמרתי על הסמסים (קודים לאימות ואסמכתת אישור), היות וסמכתי על אורנג שהכל יהיה תקין כמו המון פעמים קודמים. פניתי לאורנג, והם אמרו שאין להם שום נתונים שמוכיחים שעשיתי תכנית אורנג פספורט ב9.2.2014 (או כמה ימים לפני). אני טוען שעשיתי, זהו חלק קבוע בכל נסיעה שלי (אני מתפרנס בחול). אשמח לקבל חוות דעת האם יש לי סכוי לתבוע מאורנג את כספי חזרה (הם כבר חייבו אותי). אני משער שאני לא היחיד שהוטעה. תודה, משה קידר
שלום משה, לאור הכתוב, אם אכן שילמת תשלומים לאורך הליך ההזמנה ולא עודכנת לכל אורך ההתקשרות דנן כי החבילה שששילמת בעדה כלל אינה בתוקף אזי נראה כי ביכולתך לדרוש את כספך חזרה. המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל החברה, כלל, קיימים תיעודים לפעולות שכאלו, וטען טענותיך. במידה ותגובתה של החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה.