חיוב שלא צווין לפני
לפני כחודש וחצי הייתי בחברת אורנג ושילמתי 169 שקל על חבילה שכוללת בתוכה 10 גיגה אינטרנט עם הסבר שאחרי ש10 גיגה תגמר החבילת גלישה והאינטרנט יואט בלי שום תזכיר לחיוב נוסף, ווידתי עם נציגת שירות שכאשר האינטרט יגמר אני לא יחוויב והאינטרט רק יואט והיא אשרה את דברי, הרגע נודע לי שחייבו אותי ב600 שקלים על חריגה באינטרנט, שניסתי לדבר איתם הם לא מוכנים לדון ולא להוריד מהסכום מה ניתן לעשות?
שליו - האם תוכל לשלוח את החשבונית שבו חיוב היתר על החריגה באינטרנט ?
שלום שליו האם קיים תיעוד כלשהו לסיכום עם נציגת השירות? בכל מקרה, המלצתי הינה כי תפנה אל החברה במכתב בדאור רשום עם אישור מסירה ופרט את נסיבות העניין ואת טענותיך. במהלך העלאת טענותיך פרט באופן מדוייק ככל האפשר את השתשלות העניינים דהיינו מועדי שיחות עם נציגי השירות, הסיכומים שנערכו בינכם וכו'. בהצלחה.