זיכוי משירות אינטרנט - שנמכר לעולה חדשה
שלום, אני עולה חדשה. אני מנוייה לשיחות טלפון של 012 מובייל. בחודש אוקטובר 2013 התקשר אליי נציג כדי לעדכן את חבילת הטלפון. לאחר מספר חודשים שמתי לב שהתחילו לחייב אותי גם בשירות האינטרנט של 012 סמייל. באותה שיחה (לטענת חברת האינטרנט 012 סמייל) הוצע לי מנוי אינטרנט ביתי. אני לא זוכרת דבר כזה - אבל טענת החברה שבהקלטה (סירבו להשמיע לי אותה) ניתן לי שם משתמש וסיסמא וכן אישרתי את ההסכם על ידי מתן תעודת הזהות שלי ואמצעי התשלום. מכיוון שתוכנית הטלפון התעדכנה אז כנראה שהסכמתי. אך לא הבנתי שאני מנויה כעת גם לאינטרנט הביתי (הייתי בזמנו לקוחה של חברת נטוויזן ולא תיכננתי לעבור). לא ביצעתי שימוש באינטרנט של 012 מובייל ולא הפעלתי אותו כלל ולא קיבלתי חשבוניות לשירות. וכן השיחה בוצעה ביוזמת החברה ולא בעקבות פנייה שלי. מדובר בחיוב במשך כ 3.5 חודשים. מה שמסתכם בכ 70 ש"ח. זה אמנם מעט אבל במצבי כל שקל נחשב. כעת התוכנית מבוטלת ואני רוצה לקבל זיכוי על החודשים שלא השתמשתי. מה עליי לעשות? תודה רבה!
שלום לאור הכתוב, המלצתי הינה כי תפני אל החברה המכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, פרטי את נסיבות המקרה ואת טענותיך ואת דרישתך להחזר כספי במטרה להגיע לעמק השווה עם החברה. בהצלחה.