לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שירן מושקוביץ

סלקום לא מתקנים לי את המכשיר

שלום רב, יש לי מקרה דומה להדס כאן בפורום. יש לי תכנית של התעשיה האוירית הכוללת ביטוח. שלחנו בעלי ואני את הטלפונים לתיקון (לאחר שנתיים שאנחנו איתם ) והם תקנו לנו רק את שלי ואת של בעלי השאירו כך בטענה שאין אפשרות לתקן את המכשיר. והציעו לי לשלם 500 שקלים בכדי לקבל אותו מכשיר אך מחודש. האם יש לי קייס ללכת לתביעות קטנות איתם? לכל הסיפור הזה יש לצרף כשל בשירות העברנו את הפלאפון לתיקון דרך דינמיקה והם לא נתנו לנו פלאפונים חלופיים כי לא היה להם..יצרנו קשר לברר מדוע לא תיקנו את הפלאפון ונציגת דינמיקה הפנתה לסלקום סלקום לדינמיקה..רק לאחר המתנה של שעה וחצי על הקו ודרישת מנהל הסבירו לי שאין אפשרות לתקן. הייתכן מצב כזה? הרי יש לי ביטוח.. אשמח לתשובה שירו.

עו"ד נבו למפל

שלום ישרן לאור הכתוב ובמידה ויש לכם ביטוח הרי שכלל, חובת החברה לתקן את המכשיר, יחד עם זאת, יש לבחון את תנאי ההתקשרות בינכם. דהיינו,מה תנאי ההסכם במידה ומכשיר לא ניתן לתיקון והאם סכום של 500 ש"ח תואם את תנאי ההסכם. כמו כן, העובדה שנאלצת לחכות שעה וחצי בשיחה עם נציגי החברה אינה תקינה. המלצתי לגבי כך כי תפני אל החברה בדואר רשום עם אישור מסירה, פרטי את טענותיך ובכלל זה את המתנתך לאורך שעה וחצי בשיחה עם נציגי החברה. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר