חברת גולן טלקום מתנהלת בבריונות וגורמת לעוגמת נפש למנויים
5/2014היום קרה דבר לא יאומן!! לראשונה בחיי חברת גולן טלקום הערימה עליי קשיים על מנת לשלם את התשלום החודשי... לפני שבוע החלפתי את כרטיס האשראי שהיה ברשותי וזאת מפני שהתוקף של הכרטיס הישן פג. כאשר ניסיתי להחליף את כרטיס האשראי באתר של גולן נתקלתי בהודעת שגיאה. שהתקשרתי לחברת גולן טלקום על מנת להסביר שאין ברשותי את הכרטיס הישן ויש לעדכן למספר כרטיס אשראי החדש. הנציגה התעקשה לקבל את 4 הספרות האחרונות של הכרטיס אשראי הישן שנגנז בבנק בעת החלפתו. שוב ושוב הנציגה התעקשה שחס וחלילה אני לא אדם אחר שרוצה לעשות שינוי בחשבון שלי וחייבת את מספר הכרטיס אשראי הישן. אז אני פונה לגולן ושואל, איזו סיבה יש לאדם זר להתקשר ולהזדהות בשמי ולתת את מספר הכרטיס אשראי שלו על מנת לשלם לי את החשבון? הנציגה הבינה מיד שהנוהל לא הגיוני אך עדיין התעקשה לקבל את מספר כרטיס אשראי הישן שלי. אני פונה לחברת גולן טלקום לקבל את מספר הכרטיס החדש שברשותי על מנת לחייב אותי מידי חודש בגין שימוש בקו.. אך חברת גולן טלקום מסרבת לקבל את אמצעי התשלום החדש בחשד שאני אולי עבריין שרוצה לשנות לי את אמצעי התשלום ולשלם במקומי את החשבון! אז באמת, תהיו רציניים ותקחו כל אמצעי זיהוי אחר בשביל לאמת אותי... עד לרגע זה חברת גולן הולכת לבקש בקשת תשלום עבור שימוש חודשי בכרטיס אשראי שלא קיים ומסרבת לקבל את הכרטיס אשראי החדש....
שלום המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של החברה. בהצלחה