לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אברהם

רוצה שאלה לגבי אורנג'

שלום רב, לפני כשלושה ימים ביום שישי בשעה 12 בערך התקשרתי לחברת אורנג' בנוגע לשינוי תוכנית קיימת לתוכנית זולה יותר. לאחר השיחה לקחתי חבילה של 104 שקלים לחודש סיכמנו את ביצוע העסקה עם הנציגה הכל טוב ויפה. ** לאחר כחצי שעה מתקשרת אליי הנציגה שהיא טעתה ברישום העסקה במחשב שרשמה אותי לתוכנית "כשרה" ששאלתי אותה מה זה אומר, היא הודיע לי שזה אומר "שכל גלישה שאגלוש ילווה בחיוב גבוה מאוד במהלך שישיבת כי זה תוכנית לדתיים, אבל בכדי לא לשלם אתזה להצתקשר אלייהם בראשון לחודש כדי שלא יחייבו" אמרתי לה בסדר וניתקנו. בסוף לא היה לי אינטרנט כל שישיבת בכלל התקשרתי למוקד וזה כבר היה מאוחר כי השירות עבד רק לדברים אחרים. מה עושים?

עו"ד נבו למפל

שלום לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל החברה בדואר רשום עם אישור מסירה ופרט טענותיך. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר