חיוב מוגזם וזיכוי חלקי בחשבונית 3 פעמים ברצף
שלום רב . לפני חודשיים חברת סלקום חייבה את החשבון שלי ב7,000 שקל כאשר הגעתי לסניף לברר את פשר הדבר הובהר לי שבגלל טעות במחשב החבילה של השיחות לחול לא עודכנה . הם זיכו אותי בהפרש אחרי 3 שבועות . לפני חודש קרה את אותו הדבר בדיוק שוב חייבו וזיכו החודש הזה הגעתי לסניף לפני שהחשבונית נסגרה כדי לוודא שלא יקרה פעם שלישית . להפתעתי גיליתי שהחשבון עומד כרגע על 9.000 שקל וזה עוד לפני שהחשבונית נסגרה . טיפל בי אחד האחראי משמרת והבטיח שהחיוב היה ללא תקלות . כמה ימים אחרי הביקור סלקום הפקידו בחשבון הבנק שלי 6.000 שקל ואז חייבו אותי ב10.000 שקל . כך שיוצא שהחשבון שלי חוייב ב4.000 שקל ולא ב400 כמו שצריך . האם יש לי עילה לתביעה נגדם ? כי החשבון שלי נכנס למינוס הבנק חייב עמלות וריביות על זה טרטור ופספוס יום עבודה כדי להגיע לסניף אשמח לתגובה. תודה מראש
שלום אבי לאור הכתוב נראה כי הצדק איתך. המלצתי הינה כי תפנה ראשית במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר, העלה טענותיך כפי שכתבת בשאלתך. ביכולתך לדרוש את החזר הכספים שנגבו ממך שלא בצדק, לדעתך, על ידי חברת הסלולר. במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעת רצונך, ביכולתך לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה