לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גל

חולון

סמסונג תביעה מכשיר הגלקסי s4 אשר נרכש לבתי בינואר השנה עשה לה בעיות מרגע הקניה: אחוזי הטעינה שהיו 100% נעלמו והגיעו ל0% לאחר 4 שעות , הגענו לסמסונג ת"א אשר אמרו הסוללה מנופחת והחליפו לה סוללה, לאחר מכן שוב אותה בעיה והפעם ביקשו בחברה שנשאיר את הטלפון לתיקון , השארנו ונאמר לנו שהחליפו לה את המגעים של הטעינה וכן את הסוללה שלא היתה נפוחה, עוד נטען על ידי החברה כי המכשיר היה שרוט (לאחר שהגיעה מתיקון) למרות שזה מכשיר חדש ומוגן היטב, כעת נוצרה לנו בעיה חדשה: בתי משחקת משחקים עם המכשיר והמסך מתחמם חם אש מה לעשות? דיברתי עם נציג שאמר לי לכי לחברה בת"א אך עוד פעם ילקח הטלפון לתיקון? האם קניתי מכשיר פגום? מה לעשות? חלפו בקושי 5 חודשים. תודה

עו"ד נבו למפל

שלום גל לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפני אל החברה בדרישה לקבל מכשיר חדש לאור כך שהמכשיר, לאור הכתוב, סובל מפגמים . את המכתב תשלחי בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של החברה. בברכה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר