לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גל

סמסונג s4 על הפנים

מכשיר הגלקסי s4 אשר נרכש לבתי בינואר השנה עשה לה בעיות מרגע הקניה: אחוזי הטעינה שהיו 100% נעלמו והגיעו ל0% לאחר 4 שעות , הגענו לסמסונג ת"א אשר אמרו הסוללה מנופחת והחליפו לה סוללה, לאחר מכן שוב אותה בעיה והפעם ביקשו בחברה שנשאיר את הטלפון לתיקון , השארנו ונאמר לנו שהחליפו לה את המגעים של הטעינה וכן את הסוללה שלא היתה נפוחה, עוד נטען על ידי החברה כי המכשיר היה שרוט (לאחר שהגיעה מתיקון) למרות שזה מכשיר חדש ומוגן היטב, כעת נוצרה לנו בעיה חדשה: בתי משחקת משחקים עם המכשיר והמסך מתחמם חם אש מה לעשות? דיברתי עם נציג שאמר לי לכי לחברה בת"א אך עוד פעם ילקח הטלפון לתיקון? האם קניתי מכשיר פגום? מה לעשות? חלפו בקושי 5 חודשים. תודה

עו"ד נבו למפל

שלום לאור ובהתאם לכתוב, נראה כי ניתן לטעון שהמכשיר פגום בהתאם לחוק המכר ומשכך לבטל את העסקה. ביכולתך לפנות במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל חברת הסלולר, העלי את השתלשלות העניינים ואת העובדה כי פנית פעמים מספר לתיקון המכשיר ביכולתך לדרוש את ביטול העסקה. במידה ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות את בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה.

שלוש ניסים

תאורו של הנ"ל זהה לסיפורי עם חימום עד כמעט כוויה באוזן שלא ניתן לדבר עם המכשיר ללא רמקול חום אש נשלח מספר פעמים לתיקון בסלקום חזר עם אותה בעיה , איני מבין אני שומע את הבעיה עם אותו סוג מכשיר ממספר לא מועט של אנשים רבותיי אנשים צריכים להתעורר ולא לקנות את הטלפונים של סמסונג שילמדו לקחת אחריות לכל רוכשי המכשיר הנ"ל הבעיה לא הסוללה כמו שמנסים למכור לאנשים אני החלפתי 3 פעמים סוללה ומכשיר משופץ ועדיין אותה בעיה שתתארגן קבוצה לתביעה יצוגית נגד החברה הנ"ל , שימו לב רמת הקרינה משתנה עם קבלת מכשיר משופץ . משתנה שימו לב למדבקה על גב המכשיר לאחר ההחלפה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר