אי נתן אחריות יצרן אפל בסלקום
שלום, לפני שנה קניתי מרשת דיינמיקה אייפון 5 עם גב"ט זיכרון והכול עבד עד 12.06 השנה המכשיר שבק חיים ולאהיגיב בשום אופן וצורה למזלי אחריות היצרן היתה אמורה ליגמר ב 18.06.14 ניגשתי לדיינמיכה והם שלחו אותי ל אי דיגיטל שם בדקו במאגר של אפל וכיוונו אותי לסלקום המשווק המורשה והנותן אחריות של המכשיר שלי. וזאת לפי מס' הסריאלי של המכשיר מסרתי את המכשיר למרכז השרות בנתניה ב 12.06 ואמרו לי לחזור .17.06 חזרתי למרכז שרות ו..המכשיר לא היגיע ממעבדה. ניסו להתקשר לבדוק אבל מה ללא הצלחה למוחורת התקשרתי ל*123 ונאמר ההמכשיר הוכרז כטוטאל לוס ודחו את המסירה של מכשיר חדש ב 24.06 ב 23 בערר הודיו שדוחים ל 01.07 ב 30.06 בערב הודיו שאין להם פיתרון ודוחים ב 08.07 ב07.07 הפעם בבוקר הודיעו שדוחים ל ....20.07 לאחר בירורים וסיפורים הזבירו שכרגע אין להם פיתרון ומחקים לחידוש מלאי מאפל ולא יכולים להתחייב לשום תאריך יד. מה אני אמור לעשות (מלבד להמתין לטובות מסלקום) ? במקרים כאלה לא היו צריכים לתתלי מכשיר שווה ערך או יותר לפי כתב אחריות של אפל ? או עם גם זה לא ניתן להחזיר לי את סכום הרכישה ? גם זה לפי מה שכתוב לכתב אחריות של אפל אני פשוט חסר אונים דינו
שלום המלצתי הינה כי תפנה בכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה את השתלשלות העניינים כפי שפירטת, את טענותיך. ביכולתך לדרוש את קיום ההסכם באמצעות מתן מכשיר וכו' וכן פיצוי עבור השבועות הארוכים שציינת לעיל, בהם לא הוחזר לך המכשיר. בהצלחה.