לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גל

סמסונג שירות לקוי הזהרו

מה לעשות עם מכשיר סמסונג שרכשתי בינואר ו4 פעמים היה בתיקון, כעת החליפו לה את הכרטיס האישי, (את כל פנים הטלפון) , כן נטען על ידי הטכנאי (לאחר שאיימתי כי אפנה לבית משפט לתביעות קטנות) שהפלפון שרוט משופשף שבור, כאשר לקחתי את הפלפון משירות תיקונים לא ידעו אף אחד מהנציגים לומר לי איפה הפלפון שרוט שבור משופשף, כעת אני בודקת את טיבו של המכשיר לראות האם התקלות יחזרו ואיני מעוניינת לחזור להמשך תיקונים אלא להגיש תביעה בבית משפט מה עלי לעשות? אליו מסמכים עלי להשיג על מנת להוכיח את טענותי, האם המסמכים כי הפלפון היה 4 פעמים בתיקון הינם הוכחה? כן נטען על ידי הטכנאי כי הפלפון מתחמם, הוחלף כרטיס אישי ועודכנה גירסה תודה רבה

עו"ד נבו למפל

שלום לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לפנות בבקשה לביטול עסקה לאור חוק המכר לאור כך שלטענתך המוצר שקיבלת אינו עומד בציפיות ובקריטריונים למוצר תקין לו ציפית. המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר והעלי טענותיך. במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר