לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חסיה אשכנזי

טלפון סלולרי חדש שאינו קין

שלום רב, לפני 4 ימים רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי S4 בחנות מכובדת בסכום נאה. מהרגע הראשון הטלפון לא ניתן היה להשתמש בטלפון כראוי: אין אפשרות לקבל שיחות, להוציא שיחות, להשיב לשיחה שלא נענתה. למחרת ביקרתי בחנות ושם שינו משהו בהגדרות - אך לא השתנה משהו בתפקוד של המכשיר. היום הגעתי לחנות פעם נוספת ובעל המקום נוכח אכן אי אפשר להשתמש בטלפון והחליט לשלוח אותו לחברה לבירור. אני שואלת האם לא מן הראוי שאקבל במקום המכשיר הזה מכשיר חדש? לא קניתי את הטלפון באינטרנט , יד שנייה ממישהו שאינני מכירה. מדובר בעסק רציני. למה אחרי 4 ימים מהרכישה אני צריכה לקבל טלפון שכבר נפתח ונסגר במעבדה, עבר תיקון וכו'? מה אומר החוק? (לגבי קבלת מכשיר חדש ו/או ביטול העיסקה) תודה רבה מראש, חסיה

עו"ד נבו למפל

שלום לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לפנות לביטול העסקה , בין היתר לאור חוק המכר הקובע כי המוצר שקיבלת אינו עומד בקריטרניונים שציפית להם מהמכשיר. המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום על החברה, העלי טענותיך. לאור הכתוב, ביכולתך לדרוש את ביטול העסקה. בהצלחה

חסיה אשכנזי

תודה רבה על העצות הטובות!

גילי

שלום , איני עו"ד , אך מקרים כאלה קורים מדי יום ושרלטנים לא חסרים. אני מציע לדרוש ביטול העסקה מהחנות, אני מציע גם לשלוח לו דרישה בכתב בדואר רשום באופן מיידי תוך אזהרה שהינך עומדת בכל מקרה להגיש נגדו תביעה בגין מכירת מוצר פגום במידה והעיסקה לא תבוטל לאלתר. אפשר גם לציין במכתבך כי פנית גם לגורמים הבאים: למועצה הישראלית לצרכנות ולרשות להגנת הצרכן , ואכן תפני אליהם (ניתן באמצעות האינטרנט). (אני בטוח שהמוכר עצמו, יכול לפנות לגורם ממנו קנה את המכשיר , יבואן למשל ולדרוש החלפתו, הוא פשוט לא מעוניין לוותר על הכסף של העסקה איתך). מקווה שעזרתי.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר