תלונה לחברת פרטנר אורנג
בחודש יולי פרטנר גבתה מחשבון הבנק שלי סכום של 1.056.51 ₪ עבור מנוייה אחרת שלהם אין לי קשר למנוייה זאת בשם באסמה עאמש.פניתי למרכז הפיננסי של אורנג והם ביקשו שאשלח להם תדפיס עוש.וכך עשיתי הם בדקו ואמרו לי שנכון הטעות שלהם.ויזכו אותי בחשבון.עד עצם היום הזה טרם זיכו אותי בסכום שגבו ממני.מיותר לציין שפניתי אליהם אין ספור פעמים ותמיד נאמר לי שאני יזוכה תוך שלושה ימי עסקים עבר חודש כמעט ולא זוכיתי בחשבון.שאלה מה עלי לעשות בפני מי אני יכול להתלונן.בתודה שמואל
שלום, ראשית, ככלל, במידה וחברת סלולר מסכימה להחזר כספי, החברה מחוייבת להחזר תוך הקבוע בחוק. לאור הכתוב, להבנתי חברת הסלולר הכירה בטעותה אולם טרם החזירה את הסכום לחשבונך. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של החברה,תפרט את כל השתשלות העניינים שארעה ולבקש את התשלום של הסכום שנגבה ממך שלא בצדק. כמו כן ביכולתך לבקש פיצוי כלשהו עבור עוגמת הנפש ואבדן הזמן לאורך החודש. במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות את בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה