ביטול עיסקה בחברת פלאפון
הוריי פנסיונרים. מנויים מאוד ותיקים בחברת פלאפון. בשבועיים האחרונים אני מתנהלת מול החברה בבעיה שנוצרה מולם. להוריי מכשיר סלולרי פשוט (לא חכם ולא טאצ'). בתחילת חודש יוני אבי ניגש למוקד קבלת קהל של החברה אשר ממוקם בחוצות המפרץ בכדי לפתור בעיה טכנית בנייד. הוא ישב מול נציגת שרות בשם חופית. הנייד תוקן ותוך כדי גם שודרגה חבילת ההתקשרות מול החברה. לאחר השדרוג, נאמר לאבי כי מאחר ושידרגו את החבילה מגיע להם לקבל טאבלט בחינם. בעקבות התייעצות טלפונית עם אימי והבהרה שהטאבלט הוא בחינם, הסכימה אימי לקבל את הטבלט. אך, הפלא ופלא, כבר פעמיים היא מחוייבת בתשלום על הטאבלט, בלי קשר לתשלום החודשי הרגיל. החלטתי שאני מתקשרת לפלאפון לבטל את העיסקה. פרט להמתנות הארוכות והמייגעות, אני כעת במסכת טלפונים מייגעת איתם. ביקשו איחזור שיחה, לבסוף הודיעו לי שאין שיחה משום שהיא לא הוקלטה ואז הם לא יבטלו את העיסקה. ולאחר שהבהרתי שאנתק את הוריי מהחברה ואפנה לארכעות משפטיות, חזרו אלי ושוב מנסים להזמין איחזור שיחה... ניסיתי לפנות לנציב תלונות הציבור, שם הודיעו לי שהם לא מטפלים בפניות כאלו משום שזו חברה פרטית. אני די מיואשת ולא יודעת מה לעשות... עיצה למישהו ? תודה !!
גם לי היה אותו דבר ליפני חודשיים ואמרו לי כמה פעמים שזה במתנה ולכן לקחתי את הטאבלט ואחרי חודש הם שולחים חשבון שצריך לשלם על זה .ורק אפשר לבטל את העיסקה תוך 14 יום . זה המיקרה החמישי שאני שומעת .ואמרו לי שאני ישלם אותו דבר כמו ששילמתי עד עכשיו וכבר חודשיים לוקחים לי הרבה יותר הכול שקר ורמאות. לא צריך לותר רק ללכת לטביעות קטנות . אני יודעת שניכנסתי לפלאפון להחליף את המכשיר הישן כי לא שמעתי בו טוב . לא באתי לשם במיוחד כדאי לקנות טאבלט הם היציעו את הטאבלט ואמרו שזה במתנה . רחל
שלום ליאת לאור הכתוב, המלצתי הינה כי תפני בכתב, בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלי את טענותיך בדבר התשלום עבור הטאבלט. על פי חוק חברת סלולר מחוייבת לענות למכתב. במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות להוכחת זכויותיך וטענותיך. בהצלחה.