סלקום - שימוש בכרטיס אשראי לרעה .
לאחר שרכשתי מכשיר סלולרי התברר שנציגה חדשה בשם אורלי טעתה ולא ידעה שצריך להוסיף מעמ לסכום שכתוב במחשב . המחיר נאמר לי בעל פה ולא הודפס לי חוזה. כל זה התגלה יום למחרת שאחותי באה לאותו דוכן ולאותה נציגת שירות בעקבותיי לקנות את אותו מכשיר סלולרי בנוסף לאותה חבילת שיחות לאחר שהתברר לנציגה החדשה שהיא מוסרת מחירים שגויים וננזפה על כך ממנהלת הסניף בוטלה העסקה השניה. באותו רגע ביקשתי לבטל את העסקה הראשונה או להוריד את המחיר למחיר שנקבע במועד העסקה. נענתי בסירוב מצד סלקום ודינמיקה סלולר. הם טענו שאין אפשרות להחזיר את המכשיר הראשון בגלל שאריזתו נפתחה וגם אין אפשרות להוריד מחיר למחיר שנמסר לי במועד העסקה. במשך שלושה שבועות של המתנות רבות ושיחות עם מנהלים לא הצלחנו להגיע לפשרה בשני החברות סלקום ודינמיקה סרבו לתת לי פרטים לצורך תביעה (ח.פ כתובת וכו) רק לאחר ויכוחים ממושכים המתנות רבות העברות למנהלים והמתנות של 48 שעות לצורך שיחה חוזרת של מנהל ולאחר נסיונות ייאוש ממושכים בחברת סלקום מסרו פרטים ובחברת דינמיקה נמסרו פרטים באופן חלקי. לאחר מילוי תופס תלונה במועצה הישראלית לצרכנות הגיע מכתב מצד דינמיקה שרובו שקרים מוכחים.
שלום לאור הכתוב, על פניו הצדק איתך. במידה ואכן חברת הסלולר הודתה כי הנציגה טעתה ואף בוטלה העסקה השנייה, אזי נראה כי יש לך זכות לבטל את העסקה או לחילופין להוריד להתאים את המחיר החודשי לזה המתוקן. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל פניות הציבור של החברה, העלה את טענותיך, במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות לבירור טענותיך.