אורנג' שיחות לחו"ל
טסתי לשוויץ ואיטליה ולא עשיתי שום חבילה בפלאפון. בדרך כלל הם שולחים הודעה ברגע שיוצאים מהארץ עם התעריפים, אבל יש לי פלאפון כשר ללא הודעות SMS ואורנג' יודעים את זה. והם לא עידכנו אותי בכלל לגבי התעריפים לחו"ל, למרות שיש להם את בתובת המייל שלי, כי לשם הם שולחים לי את החשבונית החודשית. כשחזרתי מחו"ל גיליתי לתדהמתי את התעריף המטורף. לכל דקת שיחה יוצאת שילמתי 28.9 ש"ח, ולכל דקת שיחה נכנסת (!) שילמתי 22.9 ש"ח. כל הסכום על השיחות בחו"ל היה 4,171.7 וכשראיתי את זה לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. החוצפה הכי גדולה היא שחברת אורנג' אפילו לא יידעה אותי כמה אני משלמת על כל דקת שיחה! מה הדרך הכי טובה לנקוט בה במקרה זה? תודה רבה מראש על העזרה! :)
שלום לאור הכתוב לצערי איני בטוח כי זכויותיך ברורות במקרה זה. ככלל, קיימת אחריות לצרכן לפעול ולפנות אל חברת הסלולר במקרים שכאלה, נראה כי תוצאות אי פנייה שכזו הינה גם באחריותו של הצרכן. ביכולתך לפנות אל החברה בכתב, בדואר רשום, לפרט את השתלשלות העניינים ולהעלות את טענותיך. בהצלחה.