תלונה נגד חברת פלאפון
לפני כחצי שנה רכשנו עבור ילדנו מנוי בחברת פלאפון. המנוי שרכשנו לא כלל חבילת גלישה אלא תשלום עבור שיחות בלבד. להפתעתנו, בחודש אפריל קיבלנו חשבונית לתשלום על סך כ 700 שח בברור עם חברת פלאפון הסתבר כי החיוב הנו עבור גלישה שביצע הילד. תלונתנו היא על כך כי למרות בקשתנו שלא לאפשר חבילת גלישה, בפועל אכן הייתה נגישות לפורטלים ולגלישה באינטרנט וכי לא הופיעה הודעה כלשהי המתריעה על כך כי הגלישה מתבצעת תוך חיוב הלקוח. בשיחות חוזרות עם נציגי חברת פלאפון החברה הודתה כי אכן לא מופיעה התרעה מסוג זה, אך לא הכירה באחריותה ל"מלכודת" שנוצרה מכך ושהציבה ללקוחות. החברה לא הכירה בכך שפעלה בחוסר תום לב וכמובן לא הביעה נכונות להחזיר את הכסף בשל כך. נשמח לחוות דעתך
שלום רב המלצתי הינה כי תפני בכתב באמצעות מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל חברת הסלולר. אוסיף כי גם העובדה שלפי ובהתאם לכתוב,נציג החברה לא עדכנן אותך כי יגבה תשלום עבור גלישה , על פניו, אינה תקינה. בהצלחה