"מכרו" את המספר שלי ללקוח אחר
בוקר אחד גיליתי שהקו שלי מנותק. הגעתי למרכז השירות ושם התברר שהקו שלי נלקח ממני ונמכר ללקוח אחר שאני יודע בפירוש שהספיק לקבל שיחות שלי ואינני יכול לדעת בדיוק אילו הודעות שלי קיבל או מה יכל עוד לעשות תחת המספר האישי שלי. מעבר חאבדן שעות עבודה אני בעיקר רותח מזעם על המקרה עצמו ועל כך שמאז מפעילת הסלולר מתעלמת לחלוטין מפניות שלי במייל. מבטיחים לי ש"מנהל" יחזור אלי וכמובן שזה לא קורה. מה ביכולתי לעשות עוד? מהן זכויותי במקרה כזה?
שלום דרור לאור הכתוב נראה כי יש לך זכויות בעניין שציינת. המלצתי הינה כי ראשית תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה את טענותיך באופן מפורט וכן ביכולתך לדרוש פיצוי בגין האירועים שציינת -מכירת מספרך ללא אישורך תוך פגיעה בפרטיותך וכן ניתוק הקו. במידה ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך להגיש תביעה. בהצלחה.
האם ניתן בבקשה לקבל פירוט לגבי הפיצוי שראוי לדרוש במקרה כזה? הגעתי למנהל בכיר מאוד בחברה שמציע לי פיצוי שאינו כספי וכמעט חסר ערך. כמובן שלא אמכור את זכויותי בנזיד עדשים. אציין עוד כי במהלך הבירור עלו מספר סוגיות נוספות בהן החברה הפרה את החוק כלפי כגון חיובי יתר גדולים והפרות שונות של התוכנית שמכרו לי. החברה כאמור עושה הכל כדי לטעון שאיני זכאי לפיצוי.