תלונה נגד חברת פלאפון
אתמול אבא שלי ביצע עיסקה בפלאפון בה הוא אמר לנציגה שהוא יציג את הפלאפון לבת שלו ואם היא לא תרצה אותו הוא יבוא להחליף והניצגה אמרה שאין בעיה. היום הגעתי יחד איתו לפלאפון לבטל את העיסקה ( חשוב לציין שאפילו לא פתחתי את הקופסנ ובטח שלא הדלקתי אותו ) הנציגה שלא ידע מה לעשות מכיוון שלא רצתה לבטל לנו את העיסקה מאחר שהיא מקבלת על זה כסף הלכה והתייעצה עם נציגות אחרות יחד עם הפלאפוו ולאחר מס דקות שבה ואמרה שאין אפשר מכיוון שגלשנו בפלאפון לאחר שבבדיקה ראשונית שלה בפלאפון הסכימה לבצע החלפה. האם אני יכולה להוכיח שאם הייתה גלישה היא בוצעה אך ורק על ידי הנציגה? מה עושים במקרה כזה ?
שלום לא הבנתי מהכתוב האם בוצע שימוש במכשיר. במידה ולא בוצע שימוש כלל אזי ,ככלל, ניתן להחזיר את המוצר על פי החוק. אולם אם נעשה שימוש אזי יש לבחון האם השימוש נעשה על ידי הנציגה בכדי להציג ,למשל, את המכשיר. במצב שכזה, המלצתי הינה כי במידה ואינך מעונינת במכשיר שמרי אותו ללא שימוש ושלחי מכתב בדואר רשום חברת הסלולר, פרטי את נסיבות המקרה ואת העובדה כי רצונך להחזיר את המכשיר הסגור באריזתו. בהצלחה