לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חננאל

חיוב יתר בחשבוניות

שלום, אני מנוי בחברת שלקום, אחת לכמה חודשים אני מוצא טעות בחשבונית, ביקשתי מסלקום לקבל פיצוי ולא הסכימו, הם מוכנים להחזיר את מה שנלקח ולא יותר ואפרט כמה דוגמאות: 1. ביטול של החזר 70 ש"ח לחודש לשלוש שנים בעקבות שדרוג מכשיר. 2. הוספת שירות תיקונים לפלאפון בעלות 19.9 כל חודש שהבחנתי בזה אחרי כמה חודשים 3. החלפת מסלול מ-119 ל- 199 (מסלול זוגות אפילו שיש לי רק מספר 1) וזה לא שהמסלול התייקר אחרי שנה, הם פשוט שינו מסלול ללא רשות! 4. יש לי חבילה ללא הגבלה (כולל גלישה) ופתאום אני מקבל סמס לפלאפון שאני גולש ללא חבילה והחיוב עלול להגיע למאות ש"ח, בדקתי את המצב חשבון שלי וגיליתי 504 ש"ח! על גלישה. בכל המקרים הנ"ל פניתי לסלקום ואמרו שיזכו. כשביקשתי פיצוי, אמרו מה פתאום.. הגדילה לעשות נציגה שדיברתי איתה על החיוב של 500 על גלישה וכשביקשתי פיצוי היא אמרה "אתה לא מגזים אנחנו מזכים אותך ב- 500 ש"ח.." אמרתי לה אבל זה מה שלקחתם לי, מה עם פיצוי..? והיא המשיכה "אני חושבת שאתה מגזים.." רוב הדברים מוקלטים ומתועדים בהתכתבויות. אשמח לדעת מה אוכל לעשות, תודה!

עו"ד נבו למפל

שלום ביכולתך לשלוח מכתב מפורט אל חברת הסלולר המפרט את נסיבות המקרה והחישובים. במידה ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון הגשת תביעה. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר