חברת פרטנר- חשבוניות
שלום! יש לי סיפור אהבה עם חברת פרטנר מזה כמה שנים. לפני כ- 3 שנים הייתה לי טעות בחשבונית על יותר מ- 1000 ש"ח. לאחר טלפונים ובירורים ממושכים (כ- 3 חודשים) החזירו לי חלק מהסכום. לפני כחודש התקשרתי למוקד על מנת לעדכן את התוכנית, והציעו לי 79 ש"ח לחודש ללא הגבלה של שיחות, SMS ואינטרנט 3G. (וכמובן, שיעשו לי הפרש בין התוכנית הקיימת לחדשה כבר בחשבונית הקרובה- מדובר על זיכוי של כמה ימי חודש). יום למחרת בן זוגי התקשר על מנת לעשות את אותה התוכנית למכשיר שלו, ונאמר לו שאין כזאת תוכנית, ואכן מבירור בפרטים שלי, לי לא עדכנו את התוכנית שהציעו לי 79ש"ח. אני כועסת, מתקשרת למוקד אומרים לי שהייתה טעות ואכן אין לי את התוכנית אבל יעדכנו. התקשר מנהל, בשעות הערב, לעדכן שעדכנו את התוכנית אבל השיחה זרמה לכיוון לא נעים והוא אמר שהוא מסיים את המשמרת וחייב לנתק, וניתק לנו בפנים. לאחר כמה ימים התקשרתי על מנת לברר את מצב התוכנית שלי, ואמרו לי שהכל בסדר. קיבלתי חשבונית יולי- כמובן שום זיכוי (לא שיהיה לי אכפת, הרי מדובר בכמה ימים בודדים), ועכשיו קיבלתי חשבונית של 99 ש"ח. האם יש מקום ללכת נגדם? או פשוט לקבל את הזיכוי של 20 ש"ח ולא לעשות כלום? תודה מראש.
שלום, לאור הכתוב נראה כי כדאי לכם לברר את פשר התנהלותה של החברה ואת נסיבות המקרה. המלצתי הינה כי תשלחו לפניות הציבור של החברה מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, פרטו את השתלשלות העניינים, את ההבטחות והסכומים שניתנו לכם, את מועדי השיחות וכו'. והמתינו לתגובתה של חברת הסלולר. ככלל, חברות סלולר מחויבת לענות. בהצלחה