לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יוחנן ארז

קורוזיה בתקופת אחריות

רכשנו מכשיר LG G2 מחברת ELINE. אחרי חודשיים וחצי מסך המגע הפסיק לפעול והמכישר תקוע. המכשיר הוחזר לחברה במסגרת אחריות של שנה. בדיקת טכנאי החברה העלתה לטענתה שיש קורוזיה והם מאשימים אותנו שהמכשיר נרטב והתקלה באשמתנו ולא מכבדים את האחריות. אנחנו בטוחים ב-100% שלא היה ולא נברא, המכשיר נשמר בצורה קפדנית, מסך המגע התחיל לעשות בעיות זמן קצר אחרי שהמכשיר נרכש ובסוף הושבת לגמרי. הם טוענים שמספיק שטכנאי שלהם ראה קורוזיה על מנת לקבוע שלא נעשה שימוש נכון במכשיר. האם נטל ההוכחה לא על החברה?

עו"ד נבו למפל

שלום ככלל, ככל שהמכשיר מצוי בידי הרוכש זמן רב יותר, אזי הוא יתקשה להוכיח כי המכשיר התקלקל שלא עקב פעולתו. יחד עם זאת, טענת החברה הינה כי המכשיר סובל מקורוזיה. ביכולתכם לבקש את אישור המעבדה ולבחון את הכתוב בו. כמו כן ביכולתכם לבחון את הבעיה במכשיר במעבדה אחרת. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר