אי פתרון תקלות ומסרים סותרים מטעם גולן טלקום
שלום רב, רכשתי מכשיר טלפון חדש. כעבור כשבועיים מהרכישה עברתי חברת תקשורת. אולם השילוב של המכשיר עם רשת החברה החדשה לא פעל כראוי (עד לאותו מעבר לא היו כל תקלות). רק לאחר חמישה שבועות, שכללו אין ספור שיחות מתישות שנאלצתי ליזום עם החברה לצורך תיקון הבעיות (ניתוק שיחות בעיקרן) הכרוכות בבזבוז זמן יקר (למעלה מ-10 שעות במצטבר) וטרחה, נאמר לי לבסוף (בשיחת טלפון עם נציג החברה) שהחברה אינה תומכת בסוג המכשיר שיש ברשותי. עזבתי את החברה ו"באורח פלא" הבעיות נפתרו. בפנייה בכתב לחברה מטעמי (באמצעות המועצה לצרכנות), הם טוענים כעת את ההפך הגמור, מתנערים מאחריות לתקלה וטוענים שאין כלל בעיה גורפת של הרשת שלהם עם המכשיר שלי והוא בהחלט היה אמור להתאים והבעיה היא במכשיר הספציפי שלי ולא בסוגו. האם ניתן לתבוע אותם ? (ובאיזה סכום ? ) על הטרטור, המסרים הסותרים, וחוסר היעילות שגרמו לי לבזבוז זמן יקר מולם בניסיון לפתור את הבעיה ? אציין כי השיחות עימם מוקלטות כולל המידע שמסר לי הנציג טלפונית כי החברה אינה תומכת במכשיר מהדגם שרכשתי - וזה לאחר 5 שבועות של התשה טלפונית. בתודה מראש.
שלום לאור הכתוב, נראה כי ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות להוכחת טענותיך. איני מכיר את פרטי המקרה ומשכך איני יכול להמליץ על סכום התביעה המומלץ במקרה זה. בהצלחה.