חברת סלולר
שלום רב, הנדון : דינמיקה סלולר. רכשתי מכשיר מוטורלה רייזר מסלקום . הביטוח הועבר לדינמיקה סלולר . שמתי את המכשיר לתיקון ונאמר לי שהמכשיר מושבת, ושמגיע לי בגלל שיש לי ביטוח לעשות טביעת ביטוח ולרכוש מכשיר מחודש בעלות של 600 ש"ח לאחר שיחות רבות סוכם טלפונית שארכוש מכשיר מחודש והתשלום על הטלפון הקודם שמושבת יבוטל, וכך עשיתי רכשתי מכשיר מחודש בעלות של 600 ש"ח לאחר הרכישה התקשרתי למוקד שלהם וענתה לי נציגה שלהם ואמרתי לה במפורשות סוכם שארכוש מכשיר מחודש והתשלום על המכישר הקודם יבטול אבקש לשלוח לי לפקס אישור עסקה אמרה לי אוקי נשלח . לא הגיע , כשהתקשרתי שוב אמרה לי נציגה אני שולחת לך שוב לא הגיע. לאחר מכן שוחחתי עם נציגים רבים שטענו: שלא אפשרי דבר כזה . התקשרתי שוב העבירו אותי לנציגה גבוהה יותר שניסתה להכניס לי מילים לפה שאני הגשתי בקשה כזו !לא לא לא לא לא היה ולא נברא! אל תכניסי לי מילים לפה אני לא ביקשתי דבר אלא שזה מה שסוכם . השיחה התנתקה שהתקשרתי העבירו אותי לנציג שגם ניסה להכניס לי מילים לפה שרק ביקשתי . במהלך השיחה ולאחר ויכוחים רבים שהבם ניסתי להסביר לו שלא ביקשתי אלא שזה מה שסוכם , הוא אמר לי תמתיני רגע .. המתנתי ואז הוא אמר לי שבדקתי ועל המוטורולה רייזר לא אשלם , אשלם רק על המכשיר המחודש . אז אמרתי לו הנה זה מה שרציתי בסה"כ וביקשתי ממנו לחזור על זה כמה פעמים ולא רק באוזיני אלא באוזני אנשים נוספים: אמא , גיסתה,אחותי. אמרתי לו אז למה בוצע חיוב? אמר לי אני אברר/אבדוק ואחזור אלייך אמרתי לו תודה רבה . וכמובן שלא חזר אליי אלא התקשרו לטלפון הנייד של אמא שלי ונציגה חצופה אמרה לה היא תשלם על המכשיר ! היא לחצה עליו ובגלל זה לקח לו כמה דק לבדוק האם אני דוברת אמת וכשבדק חזר אלי ועוד אמר כמה פעמים שלא אשלם כמו שסוכם בשיחה טלפונית איתם ועוד אני אבדוק למה היה חיוב . אני ממש אשמח לעזרתכם .. אפשרי שתפנו אלי במייל שציינתי וגם במספר הטלפון הנייד. אני מודה לכם מאוד
שלום רב לאור הכתוב המלצתי הינה כי ראשית תפנה במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר והעלה את מכלול נסיבות המקרה. ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות למכתב טענות מלקוח. בהצלחה.