הטעיה
שלום רב, בתאריך 28.9.14 עזבתי את הארץ לקנדה. כמה ימים לפני ניגשתי למרכז שירות סלקום וביקשתי לסגור את הקו, הנציגה הציעה להפוך אותו לטוקמן על מנת לשמור על המספר ובנוסף אמרה שכיוון שתאריך סגירת החשבונית הוא 26 בכל חודש שאמתין מספר ימים כדי שאוכל לנצל את הקו ושבבוקר ה 26 אוכל להתקשר לשירות לקוחות ולבקש להפוך את הקו לטוקמן. כיוון שידעתי אז שה 26 יהיה ערב ראש השנה שאלתי אותה אם היא בטוחה ששירות הלקוחות הטלפוני יהיה פעיל והיא ענתה שכן. מה שלא היה נכון! התקשרתי בבוקר ה 26 ושירות הלקוחות לא היה פעיל, מה שאילץ אותי להשאר עם קו פתוח ולטוס איתו לחו"ל. ב 2 לאוקטובר לאחר שהגעתי לקנדה התקשרתי לחברה והסברתי להם גם שהוטעיתי, הנציג שאיתו דיברתי בדק ואמר לי שאני צודק ושאכן שירות הלקוחות לא היה פעילאמרתישאינימוכן לשלם עבור חשבונית חדשה שנפתחה וכמובן שביקשתי להפוך את הקו לטוקמן. ביקשתי באותה שיחה שיוסברו לי מה החיובים שעלי לשלם באופן סופי לפני שהקו הופך לטוקמן, קיבלתי הסבר ושאלתי שוב על מנת לוודא וכדי שלא אהיה מופתע מסכומים אחרים. וידיתי שהקו עבר לטוקמן ורשמתי פרטים של נציג השירות. להפתעתי לפני מספר ימים חוייב חשבון הבנק שלי ב 993.94 אגורות!! התקשרתי כדי לקבל הסברים ונאמר לי שאלה חיובים עבור שיחות מחו"ל. באופן מיידי תיארתי לנציג את מה שאירע לפני שעזבתי את הארץ בטענה שמבחינתי המכשיר היה אמור להיות סגור אם לא הייתי מוטעה על ידי הנציגה. בנוסף ביקשתי פירוט שיחות שנשלח לחשבון המייל שלי באופן מיידי, כיוון שלא זכרתי שביצעתי שיחות בתאריכים אותם נקב נציג השירות. במעבר על פירוט השיחות ראיתי שבזמן שהייתי בדנמרק, יומיים, לפני טיסת המשך לקנדה מופיעות שיחות נכנסות כשפרטי המחייג הם tele tdc. ככל הנרא חברה סלולרית מקומית. אציין כי מעולם עניתי לשיחה שם! איך אני מוכיח דבר כזה,או שחובת ההוכחה היא עליהם? בנוסף עם הנחיתה בקנדה רכשתי כרטיס חיוג מקומי לשיחות בינלאומיות. בחשבונית של סלקום מופיע המספר שיש ךחייג בקנדה על מנת להתקשר מהכרטיס, מסתבר שגם על הדקות האלה חוייבתי בלי לדעת, 19.9 שקלים לדקה מקנדה ובין 16.9 ל 30 ש"ח לדקה מדנמרק, פרט מוזר לגבי דנמרק שהשיחות הן כולן נכנסות ומאותו מספר ובאותו יום ובכל זאת תעריפי החיוב לדקה שונים, למה?! לא עזרו ההסברים שלי, שלולא הטעתה אותי הנציגה המכשיר היה סגור וכל עוגמת הנפש הזאץ היתה נחסכת. גם לא העובדה שכשהתקשרתי לבסוף מקנדה ביקשתי לוודא מה יהיו החיובים וקיבלתי פירוט שלא כלל שום מילה על שיחות שהתבצעו בחו"ל וזה היה בתאריך שאחרי שהשיחות בוצעו לכאורה.. אציין כי אינני זוכר שביקשתי שמהכשיר יהיה פתוח לשיחות מחו"ל, האם הם צריכים לקבל ממני אישור כזה על פי חוק? אני מאד מתוסכל מכל הסיפור הזה, אשמח לקבל ייעוץ מה ביכולתי לעשות כדי לדרוש את הכסף הזה בחזרה. האם ניתן להגיש תביעה לתביעות קטנות גם אם אינני בארץ? אשמח לכל מידע וכל עצה בנושא, תודה מראש, שמואל
שלום רב, לאור הכתוב, המלצתי הינה כי תפנה במכתב עם אישור מסירה לחברה. פרט את מכלול נסיבות המקרה, מועדי שיחות וכו' ובכלל זה את הסיכום כי המכשיר יהיה סגור. העלה טענותיך ובקשותיך. בהתאם לתגובתה של חברת הסלולר תוכל לבחון פנייה אפשרית לבית המשפט לתביעות קטנות בהצלחה