לא מבצעים לי אקטיבצייה לקו ,
נבו שלום , ב 7/12 בשעה 19:00 לקחתי סים חדש מבאג וזה בגלל שהישן שלי לא תקין . בחנות הנציג של באג דיבר בטלפון אם נציגי גולן טלקום ועדכן אותם על זה שצריך לאקטב לי סים חדש במקום הפגום. באותו מעמד ציין לפניי הנציג של באג שהסים ייעבוד עוד כחצי שעה בקירוב , גם ציין על העלות של 50 ש"ח עבור הסים. בקשתי לשלם לנציג של באג בחנות את הסכום עבור הסים החדש ( 50ש"ח ) , אבל הוא ציין לפני שהגביה מהחשבון של בגולן טלקום. נכון לעכשיו 8/12 דעה 15:23 ןאחרי 4 שיחות אם נציגי שירות טכני של גולן טלקום הקו שלי עדיין לא עובד. אשמח לעצתך המקצועית.
שלום לאור הכתוב, במידה והקו עודנו אינו פעיל. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום על החברה ודרוש את פתיחת הקו וכן פיצוי בגין כך. אציין כי גם אם הקו נפתח, ביכולתך לדרוש פיצוי עבור השעות שעברו ללא פתיחתו וזאת בניגוד להבטחת הנציג. בהצלחה.