תביעה בגין הטעיה של חברת הסלולר
עשינו תוכנית באחת חברות הסלולר "לכל היעדים. ללא הגבלה" ולפתע מתקשרת נציגה ואומרת שצריך להפסיק להתקשר , כי הם יסגרו את הקו לשיחות יוצאות , כי הלקוח חרג בשיחות. ואמרה שנעשו מעל אלפיים דקות וישנה הגזמה ואי לכך זו התראה לפני ניתוק. האם אין כאן הטעיה צרכנית - מצד אחד התוכנית נקראת ללא הגבלה ומאידך לפתע שולפים מהשרוול כן הגבלה. האם ישנו על פי חוק סכום כספי מוסכם לפיצוי בגין הטעיה למקרה הנ"ל
שלום איני מכיר את נסיבות המקרה אולם ככלל, בהסכם מעין זה כתוב בעניין שימוש בלתי סביר. במידה ולא עודכנת לגבי כך, יתכן כי ההתנהלות מטעם החברה לא הייתה תקנית. ביכולתך לפנות במכתב אל החברה והעלות טענותיך. בהצלחה