העלמת מידע מהלקוח וחיוב מופרז ע"י סלקום
הי, כאן מטה הסיפור שלי - מה אני עושה עכשיו? בסוף חודש אוקטובר פניתי טלפונית לשירות הלקוחות של חברת סלקום בכדי להתחבר לחבילת חו"ל בכדי שעלויות הסלולר שלי בזמן שהייה בחו"ל לא יהייו גבוהות. נאמר לי כי הצטרפתי לחבילת חו"ל אשר כוללת שיחות מוזלות לארץ אך לא נאמר לי מה הן העלויות של שיחות מקומיות בחו"ל וגם לא נאמר לי ששיחות מקומיות כרוחות בעלויות גבוהות. לאחר חזרתי מחו"ל קיבלתי 2 חשבוניות חודשיות מופרזות (מצ"ב) ע"ס של מעל ל-3,000 ש"ח (סכום מופרז זה נובע מחיוב שיחות מקומיות בעלות של 30 ש"ח/דקה או חלק ממנה - נתון שלעולם לא נאמר לי כשהצטרפתי לחבילת חו"ל ה"מוזלת"). לאחר קבלת החיובים התקשרתי לחברת סלקום בכדי לבדוק את העניין ונאמר לי שהם לא מוכנים לזכות מכיוון שנאמר לי שחבילת חו"ל היא לשיחות לארץ וכי הם לא חייבים לאמר מה העלות של שיחות מקומיות בחבילה זו מכיוון שלא שאלתי.
שלום רב לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל החברה, פרט את השתלשלות העניינים ואת העובדה כי לא עודכנת לגבי פרטים משמעותיים ומהותיים בהסכם. במידה ותגובתה של החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה.
תודה עו"ד נבו! בינתיים הגשתי 2 תלונות, אחת לאמון הציבור והשנייה למועצה הישראלית לצרכנות. מקווה שזה יעזור...