תיקון לאחר ביטול עיסקה
לפני כשבוע הכנסתי את מכשיר הפלאפון שלי לתיקון בחנות היבואן בעקבות מסך שבור. ברגע מסירתי נדרתי לשלם 782 ש"ח לטובת תיקון של המסך. 4 ימים לאחר מכן התקשרתי לשירות לקחות על מנת לברר מתי המכשיר יהיה מתוקן ואקבל אותו בחזרה. נציג השרות אמר לי כי עדין לא תיקנו את המכשיר מכיוון שלטענתם גם הפאנל של המכשיר שבור ועלי להוסיף עוד 190 ש"ח. לאחר דין ודברים עם הנציג וסירובי לשלם עוד 190 ש" ח נאמר לי ע"י הנציג כי ללא אישור שלי להוסיף את הסכום הדרוש לא ניתן לתקן את המכשיר ובאפשרותי לבטל את העיסקה ולקבל חזרה את המכשיר ואת הכסף שכבר שילמתי ללא תיקון. בתשובתי לנציג אמרתי לו שאני מעוניין לבטל את העיסקה ושיחזירו לי את המכשיר ואת הכסף. הנציג אמר שהוא מבטל את העיסקה והמכשיר יגיע לחנות חזרה ביום ראשון ועם הגעתו יצרו איתי קשר. ביום ראשון התקשרתי לשרות לקחות ע"מ לברר מתי המכשיר שלי יגיע לחנות, נתתי לנציגת שרות את מספר תעודות התיקון ונאמר לי שעד השעה 16:00 המכשיר יגיע לחנות ויצרו איתי קשר. ביום שני בבוקר משלא התקשרו רלי מהחנות התקשרתי שוב לשרות לקחות שבעקבות עומס חזרו אלי בשעה 16:30 ולשאלתי איפה המכשיר שלי ולמה הוא לא הגיע עדין לחנות נאמר לי כי המכשיר תוקן היום למרות שביקשתי לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את המכשיר כמו שהבאתי להם אותו. נציג השרות שטיפל בי הוא אותו הנציג שאצלו ביטלתי את העיסקה והוא אף הודה שהוא זוכר זאת אך אינו מוצע תיעוד לשיחה שלנו וגם לא לשיחה שביצעתי ביום ראשון. ברצוני לדעת מה זכויותי והאם אני יכול לדרוש מהחברה להחזיר לי את מלוא הסכום ששילמתי מכיוון שביקשתי לבטל את העיסקה טרם תיקון המכשיר?. תודה מראש
שלום לאור הכתוב ביכולתך לפנות במכתב בדואר רשום אל החברה, לפרט את השתלשלות העניינים, את המועדים בהם שוחחת עם נציגי החברה ואת תוכן השיחות והסיכומים. בהמשך לכך, ביכולתך לדרוש את ביטול העסקה כפי שסוכם לדבריך עם נציג החברה. בהצלחה