לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נירה גור

"הונאת הטאבלט" של חברת פלאפון.

לפני 10 חודשים בביקור בחברת פלאפון, הציע לי איש המכירות שישב מולי להוריד את עלות התשלום החודשי ל60 ש"ח. בסיום ה"עיסקה" הגיש לי הנ"ל מתנה!!!! קופסא ובה מכשיר טאבלט. אני אישה מבוגרת. אמרתי שאינני יודעת מה זה ואין לי צורך בזה. "תני זאת לנכדייך, או לילדייך" אמר האיש. לקחתי את ה"מתנה". נתתי לבתי שעד היום לא פתחה את הקופסא ומאז בכל חודש בחודשו (למשך 36 חודשים!) שלמתי ואמשיך לשלם 40 שקל מידי חודש, על מתנה שאין לי צורך בה. נסיתי לדבר עם החברה מספר פעמים, אולם נאמר שאין מה לעשות. עלי להמשיך לשלם. אבוי לחוצפה לשקרים ולעזות המצח. מה עלי לעשות???? תודה על התייחסותכם. נירה.

עו"ד נבו למפל

שלום במידה והמכשיר לא נפתח אזי המלצתי הינה כי תפני במכתב אל החברה, פרטי את נסיבות המקרה ובכלל זה את העובדה שלטענתיך הוטעת במעמד הרכישה, את העובדה שפנית פעמים מספר אל החברה ללא הועיל ואת העובדה כי המכשיר סגור באריזתו ודרשי את ביטולו של ההסכם והחזר הכספים שנגבו. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר