לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שירלי

הסרת אחריות מתקלה בזמן אחריות

שלום , רכשתי מכשיר סמסונג 3 לפני פחות משנה מחברת נט מובייל בתל אביב. מאז המכשיר היה בתיקון כבר 4 פעמים. לפני כחודש המכשיר פתאום נדלק נכבה על דעת עצמו ולא קיבל שיחות ושלחתי שוב לתיקון. אחרי כשבוע התקשרתי לברר ,נאמר לי כי המכשיר לא יתוקן היות וזה לא במסגרת האחריות. לשאלתי מה הם מתקנים , ענו לי הכל למעט קורוזיה ושבירת מסך - מה שלא חוויתי. ואז כשאמרתי שאין למכשיר לא קורוזיה ולא שבירת מסך , אמרו לי שזה בלתי אפשרי. פניתי ליבואן שלהם - ענה לי ששברתי את המכשיר !!! חצוף. כשבאתי לקחת המכשיר , קיבלתי אותו בלי שום מסמך. ביקשתי שיצלמו לי את השברים שלטענתם גרמו לבעיה , ושאני רוצה תיאור בכתב על מה שעשו. לקח להם עןד יותר משבוע להחזיר לי את המכשיר. לסיכום -המכשיר היה ברשותם קרוב לשלושה שבועות, ללא קבלת מכשיר חלופי וכמובן ללא ביצוע תיקון במסגרת אחריות. אציין ואומר שהמכשיר פתאום נכבה ופתאום נדלק ולא כתוצאה מנפילה. הם טוענים שלא ניתן לתקן , ואז שאלתי אם אני אשלם אמרו שזה אפשרי...כמובן לא שילמתי להם ולקחתי המכשיר למעבדה אחרת ושילמתי . כעת רוצה לתבוע אותם - האם כדאי ? תודה שירלי קוחלסקי

עו"ד נבו למפל

שלום לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לבחון את זכויותיך. ביכולתך לפנות את בית המשפט לתביעות קטנות. אציין כי בהגשת תביעה רצוי כי הטענות תהיינה מגובות במסמכים בכתב, אם ישנם כאלו. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר