טביעת חברת פלאפון
שלום רב . אני כנה שכחצי שנה סובל מחברת פלאפון סבל כואב. אני כעובד בזק רכשתי פלאפון גלאקסי 5 בתאריך 8.9 בעלות של 2998.99 ש"ח מחולק ל6 תשלומים זאת אומרת עלות של 499.90 לחודש. בנוסף בהקשר העיסקה החזרתי את מכשירי הישן אייפון 5s . וכנגד הובטח שיזכו אותי 1500 ש"ח לחלק ל6 תשלומים . זאת אומרת על כל חיוב שמתבצע 499 שח מתבצע זיכוי של 249 שח על החזר המכשיר. כחודש לאחר הקנייה שחוייבתי בתשלום הראשון בפלאפון 499 שח . לא זוכתי על ה249 שח . חזרתי למוקד השירות לקוחות להבין מה קרה עם הזיכוי ולמה לא זוכתי. הסבירו לי בכמה שיחות שלא מוצאים את המכשיר שהחזרתי וטענו שלא החזרתי. לאחר חודש של בדיקות ובירורים פלאפון החמודים מצאו את המכשיר אחרי שגרמו לי לסבל ולחץ ובדיקות אין סופיות . מאז שמצאו את המכשיר הסבירו לי שתוך 8 ימי עסקים יכנס לחשבוני מלוא הזיכוי :1500 שח. לאחר חודש פניתי שוב להבין מדוע הזיכוי לא נכנס הסבירו לי שזה ממתין לאישור. והיום כאמור חצי שנה אחרי ביצוע העיסקה ואחרי שסיימתי את התשלומים על הפלאפון גלאקסי 5 . עדיין לא זוכתי על המכשיר. ובפניות מרובות לחברה תמיד ציינתי שיזכו אותי בתשלום אחד כי אין טעם לפרוס את זה ל6 תשלומים. אותם נציגים שטיפלו בי חזרו ואמרו שאין שום בעיה שהפנייה לזיכוי היא לזיכוי של 1500 בתשלום אחד. היום אחרי חצי שנה ויותר של פניות אמרו שאושר הזיכוי ל250 שח לחודש חמשך 6 חודשים. א. מבחינת החשבון שלי לא בוצע שום זיכוי ב.שוב חזרתי ואמרתי שאני מעוניין בזיכוי בתשלום אחד. ג. אני בן אדם שעוזר למשפחתו מבחינה כספית ואף בן אדם בעולם לא יכול היה להרגיש את הסבל שאני הרגשתי כאשר כל שקל היה חסר לי בחשבון בנק אחרי שפלאפון "גנבו" ממני. כל שקל שהיה חסר פגע בי במסגרת חיי. ד. אני בן אדם תמים ואחד שלא מחפש לעשות בלאגן ואני בחברת פלאפון מהסיבה הפשוטה שאני עובד בזק ויש שיתוף בין החברות . אני סובל ואני כבר במשך 6 חודשים חוזר וממשיך להתחנן שיזכו את חשבוני אבל פה אמרתי שכבר אין לי כוחות להתעסק בזה ומי שצריך לטפל בזה מלמעלה זה רק משרד התקשורת אני מבקש את עזרכתם בנוגע לעוון שנוצר עבורי. בתודה בר יולזרי
שלום רב, זה תקופה ממושכת אני מקבלת שיחות נכנסות ממוקד מכירות טלפוני של חברת סלקום בשפה הרוסית. מדובר בטלפונים בתדירות של מספר פעמים בחודש. לפעמים כל שבוע. למרות בקשותיי החוזרות להפסיק לפנות אליי ונסיונותי לסנן את השיחות, הם ממשיכים להתקשר. האם יש כאן הצדק לתביעה (תביעות קטנות) וכיצד ניתן לעשות זאת ?
שלום, לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה בכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר ופרט את השתלשלות העניינים ואת עוגמת הנפש והתחושות שחווית כפי שאתה מתאר. ביכולתך לדרוש פיצוי כלשהו בנוסף לתשלום המגיע לך. במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה