יום שלם אין קו ורמי לוי לא מוכנים לקחת אחריות
שלום, ב24.02 התחלתי לנייד את הקו שלי מגולן לרמי לוי. ישנה תקלה אצל החברות האילו ויום שלם- כל ה25 נותרתי בלי קו, כאשר שתי החברות העבירו אותי מאחת לשניה ולא לקחו אחריות. מצטרפים לכך זמן המתנה ארוך, מסירת מידע שגוי, אי לקיחת אחריות ובפועל- העובדה שיום שלם לא היה לי קו, ובנוסף אני מחוייבת גם על חבילה של רמי לוי וגם של גולן, כי לגולן אין חיוב יחסי.בנוסף, הפסדתי מעסיקים שחזרו אלי עם הצעות עבודה כי אני בתהליך שלית קורות חיים. האם יש לי עילה לתביעה? תודה רבה
שלום רב לאור הכתוב המלצתי הינה כי תשלחי מכתב אל חברת הסלולר באמצעות דואר רשום בו תעלי את טענותיך ואת השתלשלות המקרה. ביכולתך לבקש פיצוי בגין התנהלות זו שחווית. בהצלחה נבו