לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ג'יין זינגר

ביטול עסקה על מכשיר פגום

אני רכשתי עבור ביתי טלפון סוני XPERIA Z1 באינטרמט. בתוך 24 שעות, לפני שהיתה לי הזדמנות ללעניין בהתיעוד הנלווה' הופיע סדק קטן במסך, והמסך הפסיק להגיב. אני משוכנת שהמכשיר לא נפל ולא קיבל מכה כל שהו. אני מבינה שזה מעוד בעיתי, אבל אחרי שבדקתי את הקופסא וניירת נראה לי שלטלפון זה יש "היסטוריה" ולא בדיוק חדש. בדקתי אצל חברת סוני, והוא זה לא היה מיובא על ידם. אחרי שיחות עם המוכר, אני לא מעונין לתיקון ורוצה להגיע להסדר החזרת המכשיר (אין מקום לדבר איתם יותר האופן ישיר, ובאותו יום שלחתי מכתב רשום). מה הדרך הכי טוב לגמור עם זה מבלי להפסיד כל סכום הקניה? (המכשיר עלה 1,915 ש"ח, מחיר דומה בכל מקום למכשיר חדש). תודה

עו"ד נבו למפל

שלום רב, לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לשלוח מכתב דרישה לסיום העסקה עקב הפרת הסכם, לאור כך שהמכשיר אינו עומד בקריטריונים של תקינות. ביכולתך לציין את חוק המכר לעניין זה. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר