ניוד תשתית מבזק ל-012...היזהרו....
שלום ביקשתי מ012 לעבור לחבילת באנדל שלהם ספק + תשתית(בזק). אחרי יומיים נותק לי האינטרנט בבית...התקשרתי ל012 לשאול מה פשר הדבר, אמרו לי שאני בתהליך ניוד מבזק, "זה לוקח עד 72 שעות" אמרו לי. לא מבין למה זה צריך לקחת הרבה זמן, אז התקשרתי לבזק. שם אמרו לי, "כן, ניתקנו, ביקשת? לא? אתה כבר לא שייך לבזק". חזרתי שוב ל012, שם עדין אין תשובות....אמרו לי "אתה בתהליך ניוד, אתה עדין לא רשום אצלנו"...ככה פינג פונג ביינהם ושעות המתנה על הקו...חמישי שיש שבת ללא אינטרנט...., יום ראשון בבוקר תמו 72 השעות...מתקשר שוב...כרגיל אחרי חצי שעה המתנה על הקו, עונה לי מוקד פניות (לוקח שם ומספר)...שם כבר התעצבנתי...צעקתי.... ואז אומר לי "תמתין...." העביר אותי לתמיכה תכנית...פתאום הוא כבר יודע להעביר ונכנס למחשב לראות את הפניה, מעניין...). אחרי צעקות עם נציג התמיכה... הוא אומר לי..."אוקי חיברתי אותך...תבדוק...." . לא הייתי בבית כדי לבדוק אז אמרתי לו שידגום אותי עוד כמה שעות.....וכמובן, אחרי חמש שעות ......אין אינטרנט.... שוב התקשרתי אליהם....נציג חדש אומר לי..."טוב, יש לך תקלה....אני מעביר פנית תקלה לבזק, זה יקח עד 72 שעות..... ממש חלם....השירות שלהם ממש גרוע..... בזק ממש כועסים על הלקוחות שהם נוטשים לכן לא ממש מעניין אותם....ואנחנו הלקוחות נופלים בין הכיסאות. היזהרו.... איך אפשר לתבוע אותם? תודה גיל
מה שנעשה לך הוא לא חבילת באנדל אלה זה נקרא רפורמה החדשה - יש הרבה הבדל בין 2 הדברים. 012 פוגע בעצמו כשעושה את הדבר באמת מאוד כדי לך לבדוק מולם פיצוי. לחילופין גם אם הם יותר זולים אני לא הייתי נשארת איתם - ומחפש ספק אחר - איפה זה עומד עכשיו? בסוף ניידו אותך?
שלום גיל לא הבנתי את כל השתלשלות העניינים אולם ככלל, העובדה שנותרת ללא אינטרנט בטווח הזמן שהובטח לך אינה תקינה. המלצתי ראשית הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה, העלה את טענותיך ואת השתלשלות העניינים. במידה ותגובתה של החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה עו"ד נבו למפל