גביית שירותי תוכן
שלום, לפני כחודשיים התקשרה אלי נציגה של סלקום, אליהם אני מנויה בשני קווים והציגה לי תוכנית שמגיעה ללא תשלום. אינני מבינה גדולה בתכנים אבל הוצגו שם אפליקציות, שירותי סלקום ווליום ועוד בחודש מתנה. אחרי חודשיים שמתי לב שמחביים אותי במקום 100 שקלים לחודש ב350(לערך). התקשרתי לשירות ושם נאמר לי שזה בעבור התכנים שאותם רכשתי. ביקשתי לשמוע את השיחה. הגעתי אחרי טירטורים רבים מצד החברה לשמוע את השיחה במרכז שירות. בשיחה נאמר במפורש שהחודש הראשון הוא ללא תשלום ואם ארצה להמשיך אני יכולה להמשיך ולהוריד את אותן אפליקציות וכל מיני שירותים בעלות מסוימת(צוינה אך אינני זוכרת בדיוק) לכל שירות. הנציגה ציינה בשיחה שעליי להוריד את הדברים ובכך להמשיך את השירות. לא הורדתי שום דבר ולא השתמשתי בשירותים האלה ובכל זאת חויבתי. כמובן שהפסקתי את השירות אך הם לא מוכנים להחזיר לי את כספי בטענה שהאופציה לשירות היא שעולה לי כסף בעוד שהנציגה במפורש אומרת בשיחה שרק אם אוריד את הדברים אני אחויב. איך אפשר לתבוע את כספי???
שלום, לאור הכתוב נראה כי יש בידך הוכחות לטענותיך. המלצתי הינה כי ראשית תפני אל חברת הסלולר במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה. העלי טענותי, צייני את האמור בשיחה ששמעתם במרכז השירות. חברת הסלולר מחוייבת לענות למכתב שכזה. במידה ותגובתה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון הגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה.
אחרי יומיים באורח פלא כמעט, קיבלתי הודעה מסלקום שהם יזכו אותי ב526 שקלים, שמחתי אך זהו לא כל הסכום שנגבה. בשיחתי עם נציגה היא הבהירה בבירור את כל החיובים, וההפרש שהם לא מפצים אותי עליו, על סך 150 שקלים הוא על השירות שנקרא איי אינטרקטיב. הבהרתי שאני לא מתכוונת לוותר להם על הכסף הזה, כי זה הם שגבו אותו ממני, לבסוף אמרה כי יכולה לפצות אותי על סך 100 שקלים בלבד. הסכמתי. בחשבונית האחרונה שבה היה הזיכוי שוב היה חיוב על אותו סכום של 299 שקלים, אחרי שביקשתי להפסיק ולחסום את השירות הזה. דיברתי עם נציגים בטלפון ואפילו הלכתי למרכז שירות, ושם נאמר לי שזה על "הפרשים". חשוב לציין שיש לי בטלפון את ההקלטות עם הנציגים מאז המקרה הראשון. האם כדאי לגשת ישר לתביעה?