שידרוג מכשיר
לפני כ 10 חודשים שדרגתי מכשיר ברשת פלאפון. מסתבר שהוחלפה לי חבילה שהייתה ברשותי עם שיחות לחו"ל לחבילה ללא שיחות לחו"ל ורק לאחר 7 חודשים התחילו לחייב אותי לשיחות לחו"ל בחיובים גבוהים כי החבילה שונתה לטענתם היה צריך להגיע הודעת סמס תוך 24 שעות על שינוי חבילה מה שלא קרה. בנוסף לתומי חשבתי שאני חותם על חוזה על מכשיר חדש שאני משדרג אבל מסתבר חתמתי גם על החבילה החדשה שלא נאמר לי בכלל וגם לא בקשתי להחליף את הישנה. האם יש לי מה לעשות או שבגלל שחתמתי הכל עובד לטובתם?
שלום רב, ככלל, במידה וקיים הסכם הנושא את חתימתך לגבי תוכנית חדשה אזי הדבר מהווה רכיב משמעותי. יחד עם זאת, במידה ובמהלך המשא ומתן עם נציג החברה לא הוסברו לך פרטי העסקה/הוסברו בצורה לא נכונה אזי ביכולתך להעלות טענותיך. המלצתי ראשית הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר. במידה ותגובתה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון הגשת תביעה. אציין כי בכדי להגיש תביעה רצויות ביותר אסמכתאות להוכחת טענותיך. בהצלחה.