סרוב חברה סלולרית לקבל סמרטפונים שנרכשו בתוך 14 יום
הגעתי לסניף להחליף סים, הציעו לי לשנות למסלול מוזל בתמורה לרכישת 2 טבלטים, הסכמתי וחתמתי, בהגיעי התחרטתי ולמחרת חזרתי לסניף להחזיר את הטבלטים. הנציג גילה אי רצון לבטל את העסקה והצליח לשכנע אותי להחליף את 2 הטבלטים ב 3 סמרטפונים סוני ועוד 3 שוברי קניה השוום 100 ש"ח כל אחד. סה"כ הרכישה 70 ש"ח לתקופה של 3 שנים עליהם אקבל זיכוי כל עוד אני ממשיך עם התוכנית, בהגיעי הביתה ראיתי שהמכשירין נמכרים בשוק ב 300-500 ש"ח למכשיר ולכן חזרתי שוב לסניף לבטל את העסקה. הפעם נתקלתי ביחס עויין ובסרוב מוחלט לבטל את העסקה ולקבל את הסמרטפונים ביחד עם השוברים שלא השתמשתי בהם בחזרה למרות שזה היה פחות מעשרה ימים מהרכישה המקורית. יומים לאחר מכן שלחתי שליח להחזיר וגם הוא נתקל בסרוב, קבלתי ממנו הצהרה משפטית על הסרוב לקבל את הסמרטפונים, כעבור עוד יומים הגעתי פעם נוספת לסניך לבטל ולהחזיר ושוב נתקלתי בסרוב בטענה שזה לא קניה אלא החלפה. מה דעתכם האם ניתן לתבוע, אם כן מה תובעים - 2400 ש"ח או דירשה להחזיר את הוצר ??
שלום לאור ובהתאם לכתוב נראה כי על פניו התנהלות החברה אינה תקינה. ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. ביכולתך לבקשת את ביטול העסקה. בהצלחה