לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שושן

מעבדה רוצה להביא מכשיר משומש במקום שלי

בבקשה תענו לי. אני אבודה! הבאתי את הפלאפון שלי לתיקון במסגרת האחריות. ההתנהלות הכללית של החנות היתה לא בסדר - אמרו לי שמשך התיקון הוא מקסימום 14 יום, כשזה עבר אמרו שזה בעצם 14 ימי עסקים, בדקתי ובתעודת האחריות רשום עד 7 ימי עסקים וכשאמרתי למנהל הוא אמר לי "אז מה". בסוף הודיעו שהפלאפון מתוקן רק לאחר 17 ימי עסקים. לאחר שעברו 14 ימי עסקים התקשרו אלי והודיעו לי שלא הצליחו לתקן את המכשיר והציעו להביא לי מכשיר משומש תקין מאותו סוג (רק בצבע אחר כי לא היה להם בצבע שלי). סירבתי משום שלא ברור לי למה אקבל טלפון משומש כשאת המכשיר המקורי שלי קניתי בסכום מלא. אז התקשרו אלי שוב למחרת ואמרו שבעצם הצליחו לתקן את המכשיר (תמוה) ושהוחלפו בו בטריה, מסך ולוח ראשי. הגעתי לחנות וראיתי שזה לא המכשיר שלי - על גב המכשיר שלי היה כתוב d802 ועל הגב הזה היה רשום d800. כשאמרתי שזה לא שלי הם אמרו שבעצם גם החליפו את הגב (לא נאמר קודם) משום שהחיישנים התקלקלו (שאלתי חבר שעובד בחנות טלפונים והוא אמר שנדיר שחיישנים מתקלקלים ואם כבר אז מחליפים את כל המכשיר). לדעתי הם איבדו את המכשיר ונאלצו להציע לי אחר כי היה להם רק בצבע אחר ולאחר שסירבתי הם מצאו מכשיר דומה לשלי הם טוענים שזה שלי רק שרוב החלקים בו הוחלפו ברמה שלא רואים שום חלק מקורי של המכשיר שלי. הם מכחישים שזה מכשיר אחר. כמו כן הם אמרו לי שזכותם להביא לי מכשיר משומש תקין ולא מגיע לי חדש. לא הצלחתי להבין את התקנות להגנת הצרכן... מותר להם להביא לי מכשיר תקין משומש? ואם כן למה הם מכחישים שזה המכשיר שלי ולא אחד אחר?

עו"ד נבו למפל

שלום רב, לאור ובהתאם לכתוב נראה הזכויות איתך. ראשית להבנתי תקופת הזמן הקבועה בהסכם לתיקון המכשיר לא התקיימה. שנית, יש לבדוק האם בהסכם רשום קבלת מכשיר משומש במקרה של בעיה במכשיר. שלישית. במידה והמכשיר אינו שלך, בניגוד לדברי הנציגים, כפי שהינך חושש אזי על פניו זו הפרת הסכם ועילה לביטולו. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום על החברה, פרט את השתלשות הענינים ואת טענותיך. במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון פנייה את בית המשפט לתביעות קטנות. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר