רציתי לדעת אם אפשר להגיש תביעה לאורנג
שלום, קניתי מכשיר אייפון 6+ לפני כ3 חודשים מחברת אורנג בקניון חיפה,על המכשיר שילמתי וממשיך לשלם בתשלומים ל3 שנים בסך הכל משלם על האייפון 5400 ש"ח . לפני כמה ימים הבחנתי שהאייפון התעקם ובנוסף לזה נתקע. הפקדתי את המכשיר בחברת אורנג בקניון חיפה אשר מסרה לי ללא שום בדיקה ראשונית "אני יכול לקחת את הטלפון לברזל אין מה לעשות איתו יש השתתפות עצמית של 1400 ש"ח כך נציגת שירות לא אמורה לדבר ללקוח ועוד חייל אשר על ההשתתפות עצמית שלו אמור לשלם 3 משכורות בצבא. אתמול בשעה 15:40 חייגה אליי נציגה של אורנג בשם אלינור אשר פשוט הציבה לי אולטימטום שאם עד השעה 16:00 לא אקבל החלטה לתשלום האייפון,האייפון יישאר אצלהם.( לא נראה לי הגיוני שאפשרי לתת תשובה תוך 20 דק אם לשלם סכום כזה )היום חייגה אליי שוב מהמעבדה של אורנג הנציגה בשם אלינור אשר מסרה לי שקיבלה תשובה ממעבדת apple והעיקום של המכשיר מוגדר כנזק לקוח ויש השתתפות עצמית בסך 1400 ש"ח ובמידה ולא אבוא לקבל את האייפון עד ה18/8 האייפון יוגדר כ"נטוש" ולא אוכל לקבל אותו אך עדיין אצטרך לשלם. * בתמונה שמצורפת כאן מצויין שחברת apple תפצה לקוחות שהמכשירים שלהם התעקמו. איך חברה כמו אורנג מסוגלת לגבות מחייל אשר מקבל משכורת של 800 ש:ח השתתפות עצמית על נזק שלא עשיתי. אשמח לתשובה
שלום לא הבנתי את נסיבות המקרה אולם ככלל, תנאי ביטוח ואחריות אמורים להיות כתובים בהסכם וידועים לצרכן. במידה ולא ניתן לך מידע לגבי האחריות במעמד הקנייה ואין תזכורת לכך בהסכם בין הצדדים המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל פניות הציבור של החברה, פרט את נסיבות המקרה, את העובדה כי המכשיר התעקם, את תשובות נציגי החברה. ככלל, חברה חויבת לענות על מכתבים מעין אלו. בהצלחה