גולן טלקום - לא משלמים עבור מבצע חבר מביא חבר 2014
לטענת גולן טלקום מגיע לי כסף {לאחר שהלקוח נשאר לפחות שנה) בגין המבצע, החל מחודש מרץ 2015 הרבה מאד פניות טלפוניות נעשו בנדון. לא דובים ולא יער... בדרך כלל קיבלתי תשובה "לפי רישומנו הצ'ק כבר נשלח" לפני כחודשיים עברתי לשמוש ב דואל כדי שיהיו לי "הוכחות" אתמול קיבלתי בדואל: - פנייתך נמצאת בטיפולם של הגורמים הרלוונטיים והצ'ק יישלח שוב בקרוב לכתובתך. בברכה, תמר שניידר צוות פניות לקוחות גולן טלקום לציין : "הצ'ק יישלח שוב בקרוב לכתובתך." זאת כבר הפעם השלישית שאני מקבל תשובה כזו ! מה עושים ? {חוץ מלהתנתק} תודה מראש, גדעון
שלום רב, ראשית איני ממליץ להתנתק חד צדדית. המלצתי הינה כי במידה ולא יתקבל אצלך צ'ק גם לאחר הודעה זו , תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל החברה, העלה טענותיך בדבר התנהלותה של החברה. ככלל חברות מחויבות לעננות על פי חוק למכתבים מעין אלו. בהצלחה
תודה !!!